Nu tager jeg udelukkende til Northside for at høre musik, det sociale skider jeg et ret stort hul i, så jeg har pakket min kalender med alt, hvad jeg fandt bare remotely interessant:
Fredag: Daughter Tegan & Sara The Knife
Lørdag: Imagine Dragons Alt-J Nick Cave & The Bad Seeds The Flaming Lips
Søndag: Everything Everything Ellie Goulding Fun. Gogol Bordello Deap Vally Kashmir Band of Horses Arctic Monkeys Portishead
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu tager jeg udelukkende til Northside for at høre musik, det sociale skider jeg et ret stort hul i, så jeg har pakket min kalender med alt, hvad jeg fandt bare remotely interessant:
Fredag: Daughter Tegan & Sara The Knife
Lørdag: Imagine Dragons Alt-J Nick Cave & The Bad Seeds The Flaming Lips
Søndag: Everything Everything Ellie Goulding Fun. Gogol Bordello Deap Vally Kashmir Band of Horses Arctic Monkeys Portishead
Hvad med Phoenix og Biffy Clyro?!
Derudover har jeg hørt Alt-Js album igennem et par gange, og jeg har besluttet mig for, at det er usandsynligt skidt. Håber de er bedre live.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Torsdag: Vinnie who The lumineers Chinese man Slipknot C2C
Fredag The Soule Rebels Of monsters and men Bobby Womac Den sorte skole Volbeat
Lørdag Hoba hoba spirit The National Metallica Chase and status
Søndag Airbourne Black rebel motorcycle club Orgi-e Queens of the stone age Woodlands
Der er bestemt plads til overraskelse, dejligt at jeg ikke har et lige så stramt program som sidste år. Glæder mig til bare at følge med flokken, og blive overrasket, selv om der er mange koncerter jeg ser frem til. Nå jeg skal se på programmet i forhold til de to sidste år jeg har været der, så er det bedre end 2011, men det når ikke 2012. Mindre kan da bestemt også gøre det, og jeg er fint til freds med hvad jeg har fået for mine penge. Metallica var et fantastisk navn at få :)
Bloc Party skulle spille på Northside i dag kl. 17-18 stykker, men de meldte i går afbud. Northside reagerede hurtigt og fik Loveshop til at spille. Men hold nu op hvor folk brokker sig over Northsides ledelse.
Mange forventer åbenbart, at de kan skaffe store navne på ingen tid. Hvor meget kan man forvente, at de kan skaffe med 36 timers advarsel?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#151 dyg 11 år siden
Fredag:
Daughter
Tegan & Sara
The Knife
Lørdag:
Imagine Dragons
Alt-J
Nick Cave & The Bad Seeds
The Flaming Lips
Søndag:
Everything Everything
Ellie Goulding
Fun.
Gogol Bordello
Deap Vally
Kashmir
Band of Horses
Arctic Monkeys
Portishead
#152 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#153 Lord Beef Jerky 11 år siden
Hvad med Phoenix og Biffy Clyro?!
Derudover har jeg hørt Alt-Js album igennem et par gange, og jeg har besluttet mig for, at det er usandsynligt skidt. Håber de er bedre live.
#154 Mr. Chriss 11 år siden
Go Go Berlin
Baby in Vain
Torsdag:
Vinnie who
The lumineers
Chinese man
Slipknot
C2C
Fredag
The Soule Rebels
Of monsters and men
Bobby Womac
Den sorte skole
Volbeat
Lørdag
Hoba hoba spirit
The National
Metallica
Chase and status
Søndag
Airbourne
Black rebel motorcycle club
Orgi-e
Queens of the stone age
Woodlands
Der er bestemt plads til overraskelse, dejligt at jeg ikke har et lige så stramt program som sidste år. Glæder mig til bare at følge med flokken, og blive overrasket, selv om der er mange koncerter jeg ser frem til. Nå jeg skal se på programmet i forhold til de to sidste år jeg har været der, så er det bedre end 2011, men det når ikke 2012. Mindre kan da bestemt også gøre det, og jeg er fint til freds med hvad jeg har fået for mine penge. Metallica var et fantastisk navn at få :)
#155 dyg 11 år siden
#156 Lord Beef Jerky 11 år siden
Synes ellers Phoenix's to sidste albums er mægtigt gode. Biffy Clyro minder mig lidt om Jimmy Eat World. Giv det et lyt.
#157 Høegh 11 år siden
Hvis ikke du har hørt Sigur Ros live endnu, kan jeg i hvert fald anbefale dem. De plejer at give den ret meget gas.
#158 Mikkel Abel 11 år siden
#159 dyg 11 år siden
Mange forventer åbenbart, at de kan skaffe store navne på ingen tid. Hvor meget kan man forvente, at de kan skaffe med 36 timers advarsel?
#160 Skeloboy 11 år siden
Vejret ser ikke super ud, men heller ikke overdrevet ringe...der er selvfølgelig lang tid endnu, så kan det ændre sig et par gange :)
Indgang er booket til South, og målet er good ole Silent & Clean!