#30 Mangfoldighed og diversitet har altid været styrken i Roskildes program, men her kan man også være målrettet, og sigte efter bestemte grupper indenfor diverse genrer, som sammensætter et program af ren kvalitet! Det har Roskilde dog i de seneste 3-5 år glemt alt om, og booket i øst og i vest, hvor størstedelen ikke længere har været kvalitet, men blot f.eks. et punkband, fordi de står og mangler et punkband - eller en rapper, blot fordi de mangler en rapper. De er begyndt at gå for meget op i matematik fremfor kvalitet, og netop det har ødelagt alt fra program til stemning på festivalen, da programmet tydeligvis afspejler hvilket publikum, der dukker op. De har brug for at sætte sig ned, og virkeligt diskutere, hvorfor medierne og diverse gamle fans pludselig kritiserer festivalen så meget. Men hvis de tænker meget i matematik, kan det også tænkes, at de tænker mere i tal end ord, og billetterne sælger jo ligeså godt som altid, så her kan de være ligeså pavestolte som de altid har været. Hvis de ikke har tænkt sig, at gøre noget ud af det, så vil jeg også være i min fulde ret, til at kritisere dem for ikke at lytte til kritik, og ikke gøre noget ved deres dalende popularitet hos den gruppe af befolkningen, der før elskede dem og kaldte dem en unik festival.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Desværre sagde sidste Northside opdatering mig ikke en skid overhovedet, øv øv :( Havde inderligt håbet på, at Yeah Yeah Yeahs havde været et af navnene i dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
De har brug for at sætte sig ned, og virkeligt diskutere, hvorfor medierne og diverse gamle fans pludselig kritiserer festivalen så meget.
Dog har de udsolgt, så tror desværre ikke, at de vil ændre på deres retning. Man kunne også sige, at festivalen har taget en retning, og de ældre fans skal give plads...
#32 - Gogol Bordello er virkelig, virkelig fedt live...som i en helt unik oplevelse.
Håber at der kommer flere rock navne på programmet, da det ser meget tamt ud lige nu. Men der er masser af tid til at det skal ske, så nu kan man bare glæde sig over at metal folkene fået deres fix ;)
Og så er jeg kæmpevild med Between The Buried And Me. Men ellers er det ikke helt vildt godt.
In Flames har dog lavet en af mine absolut yndlingsmetal-udgivelser, EP'en Subterranaen. Lunar Strain er også kæmpefed, mens resten svinger fra ok til lort
Og så er jeg kæmpevild med Between The Buried And Me. Men ellers er det ikke helt vildt godt.
In Flames har dog lavet en af mine absolut yndlingsmetal-udgivelser, EP'en Subterranaen. Lunar Strain er også kæmpefed, mens resten svinger fra ok til lort
Der er bare ikke meget hell over det:-) de må sgu få noget death metal ind over! Ja In Flames var engang fede, men jeg vil ikke mene de har præsteret noget godt de sidste mange mange år... :/ Down bliver meget sjovt at se :)
#31 Lord Beef Jerky 11 år siden
#32 dyg 11 år siden
#33 Skeloboy 11 år siden
Dog har de udsolgt, så tror desværre ikke, at de vil ændre på deres retning. Man kunne også sige, at festivalen har taget en retning, og de ældre fans skal give plads...
#32 - Gogol Bordello er virkelig, virkelig fedt live...som i en helt unik oplevelse.
#34 Lord Beef Jerky 11 år siden
#35 Skeloboy 11 år siden
#36 Mr. Chriss 11 år siden
#37 Lord Beef Jerky 11 år siden
#38 PredatorX 11 år siden
#39 Skeloboy 11 år siden
#40 PredatorX 11 år siden
Der er bare ikke meget hell over det:-) de må sgu få noget death metal ind over! Ja In Flames var engang fede, men jeg vil ikke mene de har præsteret noget godt de sidste mange mange år... :/ Down bliver meget sjovt at se :)