#75: Du har sikkert hørt de fleste af dem, medmindre du er fuldstændig afsondret fra radio og tv. De fleste har været voldspillet i radioen - og benyttet til diverse tv spot, teaser og reklamer... Men kender godt det med, at navnet ikke umiddelbart siger en noget.
Jeg hører vitterligt aldrig radio (hvis jeg gør, så er der musikquizzen eller monopolet og helst på podcast), men reklamer kan jeg ikke undsige mig fra at se en sjælden gang :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu er radio jo ikke indsnævret til lokalradioen i Odense, og der findes faktisk radioprogrammer og kanaler derude i den store verden der er ganske underholdende - Sirius XM måske :)
"Daughter er det meste af de nævnte navne - resten er dæleme ret kedelige."
Smag og behag. Jeg synes sgu det er ret interessant line up NS13 har i år - det eneste der kunne lokke mig til Roskilde i år ville være Daft Punk, der i øvrigt også gav livstegn fra sig i dag. Bliver spændende at se hvor de vælger at spille i 2013.
#71 OxxY 11 år siden
Kverlertak? Alle bands der ikke er amerikanske og har en distortion pedal på guitaren spiller vel som sædvanlig på Pavillion :)
#72 Mr. Chriss 11 år siden
#73 Skeloboy 11 år siden
Så 5 headliners indtil videre? Så er der 2-3 tilbage :)
#74 Lord Beef Jerky 11 år siden
#75 dyg 11 år siden
Phoenix
Daughter
Everything Everything
Imagine Dragons
Michael Kiwanuka
Tegan and Sara
Har minimalt kendskab til Tegan & Sara (Nighthawk, skal du til Northside?? :) ), og resten kender jeg overhovedet ikke.
#76 Lord Beef Jerky 11 år siden
Mht. Roskilde et jeg ikke sådan helt vild med Kraftwerk, men jeg får dem nok set denne gang, da jeg skippede dem sidste gang de var der.
#77 Tommy Kristensen 11 år siden
[url=
[url=
[url= Everything[/url]
[url= Dragons[/url]
[url= Kiwanuka[/url]
[url= and Sara[/url]
Har heller ikke rigtig hørt Daughter - men de andre har nærmest været umulige at undgå det sidste stykke tid.
#78 dyg 11 år siden
#79 Skeloboy 11 år siden
Det er jeg...radio er noget lort :)
Daughter er det meste af de nævnte navne - resten er dæleme ret kedelige.
#80 Tommy Kristensen 11 år siden
Nu er radio jo ikke indsnævret til lokalradioen i Odense, og der findes faktisk radioprogrammer og kanaler derude i den store verden der er ganske underholdende - Sirius XM måske :)
"Daughter er det meste af de nævnte navne - resten er dæleme ret kedelige."
Smag og behag. Jeg synes sgu det er ret interessant line up NS13 har i år - det eneste der kunne lokke mig til Roskilde i år ville være Daft Punk, der i øvrigt også gav livstegn fra sig i dag. Bliver spændende at se hvor de vælger at spille i 2013.