Gravatar

#71 OxxY 11 år siden

Skeloboy (70) skrev:
Hvem er egentlig headliners?

Rihanna
Kraftwerk
QOTSA
Slipknot

Hvem ellers? Kvelertak, Sigur Ros, Kendrick Lamar?

Kverlertak? Alle bands der ikke er amerikanske og har en distortion pedal på guitaren spiller vel som sædvanlig på Pavillion :)
Gravatar

#72 Mr. Chriss 11 år siden

Volbeat tror jeg også bliver headliner, selvom jeg syntes det ville være tyndt. Men mew var det jo sidste år, så det kunne godt være.
Gravatar

#73 Skeloboy 11 år siden

#72 - ah, ja. Volbeat bliver headliner. Det er ikke vildt tyndt, for de er ret store.

Så 5 headliners indtil videre? Så er der 2-3 tilbage :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#74 Lord Beef Jerky 11 år siden

Sigur Ros er sikkert også headliner.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#75 dyg 11 år siden

Nyeste Northside navne:
Phoenix
Daughter
Everything Everything
Imagine Dragons
Michael Kiwanuka
Tegan and Sara

Har minimalt kendskab til Tegan & Sara (Nighthawk, skal du til Northside?? :) ), og resten kender jeg overhovedet ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#76 Lord Beef Jerky 11 år siden

Tegan & Sara er endnu et must-fee for mig, og Phoenix samt Daughter er også rigtig gode.

Mht. Roskilde et jeg ikke sådan helt vild med Kraftwerk, men jeg får dem nok set denne gang, da jeg skippede dem sidste gang de var der.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#77 Tommy Kristensen 11 år siden

#75: Du har sikkert hørt de fleste af dem, medmindre du er fuldstændig afsondret fra radio og tv. De fleste har været voldspillet i radioen - og benyttet til diverse tv spot, teaser og reklamer... Men kender godt det med, at navnet ikke umiddelbart siger en noget.

[url=
[url=
[url= Everything[/url]
[url= Dragons[/url]
[url= Kiwanuka[/url]
[url= and Sara[/url]

Har heller ikke rigtig hørt Daughter - men de andre har nærmest været umulige at undgå det sidste stykke tid.
Gravatar

#78 dyg 11 år siden

Jeg hører vitterligt aldrig radio (hvis jeg gør, så er der musikquizzen eller monopolet og helst på podcast), men reklamer kan jeg ikke undsige mig fra at se en sjælden gang :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#79 Skeloboy 11 år siden

Tommy Kristensen (77) skrev:
Du har sikkert hørt de fleste af dem, medmindre du er fuldstændig afsondret fra radio og tv.

Det er jeg...radio er noget lort :)

Daughter er det meste af de nævnte navne - resten er dæleme ret kedelige.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#80 Tommy Kristensen 11 år siden

"Det er jeg...radio er noget lort :)"

Nu er radio jo ikke indsnævret til lokalradioen i Odense, og der findes faktisk radioprogrammer og kanaler derude i den store verden der er ganske underholdende - Sirius XM måske :)

"Daughter er det meste af de nævnte navne - resten er dæleme ret kedelige."

Smag og behag. Jeg synes sgu det er ret interessant line up NS13 har i år - det eneste der kunne lokke mig til Roskilde i år ville være Daft Punk, der i øvrigt også gav livstegn fra sig i dag. Bliver spændende at se hvor de vælger at spille i 2013.

Skriv ny kommentar: