#81: har du hørt om DAB og webradio :) Sirius XM har nogle fede tema-kanaler. Selv Metal.
Mht Daft Punk, så tror jeg heller ikke det bliver til meget festival, men med nyt album til efteråret, så ville det overraske mig meget hvis de slet ikke skulle ud og spille. Måske ikke i DK - men så må man nuppe flyveren til Pari'
Så har jeg fået lyttet Roskildes program godt og grundigt igennem, og det nærmer dig efterhånden det fænomenale! Her er min liste so far:
Must Rihanna The Dillinger Escape Plan Animal Collective Crystal Castles Of Monsters And Men
Might Queens Of The Stone Age Danny Brown Slipknot Dead Can Dance Kraftwerk
May Volbeat The Bots C2C Chinese Man Anaal Nathrakh The Lumineers Action Bronson Joey Bada$$
Til at supplere op ligner det, at El-P (must), Passion Pit (must) og Atoms For Peace (might) også dukker op i år.
Til at sammenligne ser min liste over Northside således ud:
Must Phoenix Tegan & Sara Gogol Bordello The Knife Portishead Band Of Horses Flaming Lips
Might Daughter
May The William Blakes Modest Mouse Biffy Clyro Bloc Party Kaizers Orchestra Alt-J
Så det står ret lige efterhånden. Forskellen er blot, at Roskilde stadig mangler at annoncere en del, imens Northsides program er færdigt. Anyway... to forrygende programmer i år (tre hvis man tæller Copenhell med, som jeg så af åbenlyse årsager går glip af).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Spændende at se hvad Roskilde disker op med til sidst. Kunne godt forestille mig at der blev gang i den til C2C - og hop da på Kaizers. Deres måske sidste koncert på dansk jord - og de fik oveni hatten rigtig gode anmeldelser den anden dag :)
Must see: Crystal Castles Anaal Nathrahk Kreator Dillinger Escape Plan Hatebreed Kraftwerk
Næsten must see Kvelertak Vatican Shadow Overthrow The Bots Synd & Skam Sigur Ros Hoba Hoba Spirit
Måske Dakhabrakha Tego Calderon King Krule Goat Volbeat Slipknot Queen of the Stone Age C2C Bambino
Og så dem, som jeg måske vil høre, men lige skal høre mere med før jeg beslutter mig Daedelus Holy Other Flatbush Zombies Baby In Vain Mother Lewinsky Foxygen Unknown Immortal orchestra Suuns Savages Chinese Man Mokoomba Paa Kii Bendik Gnucci Kottaraskhy & the Rain Dogs
#81 Skeloboy 11 år siden
Mht. radio, så gider jeg simpelthen ikke høre på studieværter, og jeg kan ikke lide det meste af det musik, der bliver spillet på de fleste kanaler :)
#82 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#83 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
My kinda guy!
#84 Tommy Kristensen 11 år siden
Mht Daft Punk, så tror jeg heller ikke det bliver til meget festival, men med nyt album til efteråret, så ville det overraske mig meget hvis de slet ikke skulle ud og spille. Måske ikke i DK - men så må man nuppe flyveren til Pari'
#85 Skeloboy 11 år siden
#86 Lord Beef Jerky 11 år siden
Skide radiomusik..
#87 Lord Beef Jerky 11 år siden
Must
Rihanna
The Dillinger Escape Plan
Animal Collective
Crystal Castles
Of Monsters And Men
Might
Queens Of The Stone Age
Danny Brown
Slipknot
Dead Can Dance
Kraftwerk
May
Volbeat
The Bots
C2C
Chinese Man
Anaal Nathrakh
The Lumineers
Action Bronson
Joey Bada$$
Til at supplere op ligner det, at El-P (must), Passion Pit (must) og Atoms For Peace (might) også dukker op i år.
Til at sammenligne ser min liste over Northside således ud:
Must
Phoenix
Tegan & Sara
Gogol Bordello
The Knife
Portishead
Band Of Horses
Flaming Lips
Might
Daughter
May
The William Blakes
Modest Mouse
Biffy Clyro
Bloc Party
Kaizers Orchestra
Alt-J
Så det står ret lige efterhånden. Forskellen er blot, at Roskilde stadig mangler at annoncere en del, imens Northsides program er færdigt. Anyway... to forrygende programmer i år (tre hvis man tæller Copenhell med, som jeg så af åbenlyse årsager går glip af).
#88 Tommy Kristensen 11 år siden
#89 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
http://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/article1...
#90 Skeloboy 11 år siden
#87 - hvorfor skal du ikke se Nick Cave?
Min ser sådan her ud:
Must see:
Crystal Castles
Anaal Nathrahk
Kreator
Dillinger Escape Plan
Hatebreed
Kraftwerk
Næsten must see
Kvelertak
Vatican Shadow
Overthrow
The Bots
Synd & Skam
Sigur Ros
Hoba Hoba Spirit
Måske
Dakhabrakha
Tego Calderon
King Krule
Goat
Volbeat
Slipknot
Queen of the Stone Age
C2C
Bambino
Og så dem, som jeg måske vil høre, men lige skal høre mere med før jeg beslutter mig
Daedelus
Holy Other
Flatbush Zombies
Baby In Vain
Mother Lewinsky
Foxygen
Unknown Immortal orchestra
Suuns
Savages
Chinese Man
Mokoomba
Paa Kii