Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 14 år siden

Vi lå i silent-camp sidste år, men kun fordi der blev fyldt godt op meget hurtigt alle andre steder. Der var nu fint med fester og oplevelser, og jeg synes ikke der var den store forskel på silent og alle de andre steder vi har ligget. Meeen... vi satser på at komme lidt tættere på i år, for det var sgu alligevel ret langt væk fra festivalspladsen, og jeg droppede et par koncerter, da jeg ikke gad bruge en halv times tid for at komme op til dem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 Skeloboy 14 år siden

#51 - der er stadig fest, der er bare ikke de vilde techo-lejr og de kæmpe efterskole-lejre...og det er jeg helt tilfreds med :)
Gravatar

#53 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeps, det var også min pointe. Jeg havde det fint med området, personligt var det bare lidt for langt væk fra pladsen... kald mig bare doven =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#54 Skeloboy 14 år siden

#53 - hehe. Der var også et par koncerter, jeg ikke fik set. Men det havde jeg nok heller alligevel. Sådan er det hvert år: har en lang liste, men får kun set omkring 10 bands
Gravatar

#55 Skeloboy 14 år siden

Her på falderebet, er der så nogen ønsker?

Personligt kunne jeg godt tænke mig Crystle Castles kom, men tror det er lidt for stort til de sidste par navne.
Gravatar

#56 frankdrebin 14 år siden

#55 jeg er med på Crystal Castles! :D

Ellers er nogle af mine store ønsker: The Libertines, Tenacious D, The Strokes eller bare Julian Casablancas solo :)
Gravatar

#57 Skeloboy 14 år siden

#56 - men der kommer ikke flere hovednavne jo
Gravatar

#58 Lord Beef Jerky 14 år siden

#55 Jeg støtter også op om Crystal Castles, men synes at Roskilde bør fokusere mere på, at stille metalhovederne tilfredse. Der kan skam sagtens komme en sub-headliner til, men headliners er der selvfølgelig ikke flere af.
Gravatar

#59 frankdrebin 14 år siden

#57 du skrev jo ønsker ;)

Gravatar

#60 Skeloboy 14 år siden

Så er der købt togbillet...skulle have en orange-billet.

Jeg laver snigeren igen i år: for nogen til at sætte telt op for mig, og så kommer jeg ellers søndag formiddag...er i Roskilde 10.27

Skriv ny kommentar: