Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 13 år siden

Meshuggah og Biffy Clyro på Roskilde... ikke dårligt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 Skeloboy 13 år siden

Har kun lige kort hørt Biff Clyro...og synes det er rimelig ringe...

Men Meshuggah er tilgengæld også et must-see band for mig. Det er krafteddeme fedt....6/6 til den offentliggørelse. Bare de ikke spiller på Orange igen
Gravatar

#43 Skeloboy 13 år siden

Nå...siden kunne ikke lige klare det booking, der...
Gravatar

#44 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det havde jeg nu heller ikke regnet med... siden kan heller ikke klare den store releasedag. Hele skidtet falder sammen, når der er mere end 50 brugere på samtidig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#45 Skeloboy 13 år siden

Er heller ikke overrasket...laver også lige om på min arbejdsdag...normalt er der fra 11.30-16 om mandagen, det bliver 9-13.30 i stedet

Jeg skal da love for, at folk kan brokke sig inde på Roskildes FB-side...det er næsten sjovt at læse nogen gange
Gravatar

#46 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det er jo bare den gode gamle danske mentalitet... hehe. Det kan godt være, at de skulle overveje at lade bookningen blive udført via. telefon næste år. Det er en af de der gode idéer, der har meget svært ved at fungere helt rigtigt... lidt ligesom sidste års "få dit armbånd tidligt i Tivoli".
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#47 Skeloboy 13 år siden

Så blev der booket til camping J...det hedder godt nok silent & clean area. Det betyder ikke vildt meget. Det er jo ikke sådan, at man ikke må holde fest om natten, men man skal bare ikke banke techno-fester op.
Gravatar

#48 frankdrebin 13 år siden

#47 Det er også et godt sted J.. Har selv lagt dernede 2 gange, og nyder faktisk at ligge så langt væk, da der ikke er en masse folk der render igennem ligesom der er oppe tættere ved scenerne..
Gravatar

#49 Skeloboy 13 år siden

#48 - jeps. Og nu når Service Center Øst kommer helt op til badesøen, så bliver det jo faktisk endnu bedre :)

Og jaja, det tager lige 5-10 min ekstra at komme til festivalpladsen, men det er jo ligemeget.
Gravatar

#50 frankdrebin 13 år siden

#49 Ja, lige præcis! Regner også med at indfinde mig dernede igen i år, men nu må vi se hvad mine co-campister siger til det :)

Skriv ny kommentar: