Gravatar

#81 Skeloboy 14 år siden

Det bedste år på Roskilde, hvor jeg ikke har var med...1996..:

AMORPHIS (FIN)
BAD RELIGION (US)
BJÖRK (ISL)
DAVID BOWIE (UK)
BUSH (UK)
NICK CAVE & THE BAD SEEDS (AUS)
CYPRESS HILL (US)
DAVE MATTHEWS BAND (US)
DEFTONES (US)
DOG EAT DOG (US)
FEAR FACTORY (US)
GRANT LEE BUFFALO (US)
H-BLOCKX (DE)
LIFE OF AGONY (US)
MASSIVE ATTACK (UK)
MINISTRY (US)
MOBY (US)
ALANIS MORISSETTE (CAN)
PARADISE LOST (UK)
PULP (UK)
RAGE AGAINST THE MACHINE (US)
RED HOT CHILI PEPPERS (US)
SEPULTURA (BRA)
SEX PISTOLS (UK)
SKUNK ANANSIE (US)
SLAYER (US)
PATTI SMITH (US)
TYPE O NEGATIVE (US)
UNDERWORLD (UK)
NEIL YOUNG & CRAZY HORSE (CAN/US)

Jeg har taget de danske navne fra...

Gravatar

#82 Lord Beef Jerky 14 år siden

1995, 1996 og 1997 var musikalsk set geniale år for mig på Roskilde... og jeg så mange af dem du nævnte fra 1996.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#83 Skeloboy 14 år siden

Har også set en del af dem siden: Amorphis, Björk, Nick Cave, Deftones, H-Blockx, Massive Attack, Moby, Alanise, Paraise Lost, Sepultura, Skunk Anansie, Type O og Neil Young, og så Patti Smith i år.
Gravatar

#84 Skeloboy 14 år siden

Men til dem, der skal med, så synes jeg klart vi skal prøve at finde et tidspunkt mandag-onsdag...kan lige tjekke programmet ud og time det med noget musik på Pavilion Junior
Gravatar

#85 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg husker at jeg så Björk, Bush, Cypress Hill, Deftones, Dog Eat Dog, Fear Factory, H-Blockx, Ministry, Alanis Morisette, Pulp, Rage Against The Machine, Sepultura og Sex Pistols i 1996. Dog er min absolut største regret i hele festivalens historie, at jeg ikke så Bowie... jeg lærte ham at kende ca. 1 måned efter festivalen sluttede, og har råbt på ham lige siden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#86 Skeloboy 14 år siden

#85 - kan sagtens huske, hvad jeg så i 1997...men som sagt kun 4 numre, og kendte ham slet ikke...det var mere den der: "han er et stort navn, skal da lige se det"

På samme måde har jeg set Sting, James Brown og andre
Gravatar

#87 MMB 14 år siden

Så er spilleplanen ude, og den ser vel okay ud, bortset fra at jeg misser C.V. Jørgensen, Porcupine Tree, Den Sorte Skole, Tech N9ne, Brother Ali, Killswitch Engage og Pavement. :(
Gravatar

#88 lagoni 14 år siden

Jeg skal med min 14-årige lillesøster derhen en enkelt dag, nogen der ved hvordan jeg griber det an billetmæssigt? Bør jeg først købe en dagsbillet til mig selv online og så købe en til hende ved indgangen på selve dagen?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#89 Lord Beef Jerky 14 år siden

Ja, ærgeligt at Brother Ali og Beach House spiller oveni hinanden, men Beach House prioriteres her. Et andet problem for mig bliver at vælge imellem Patti Smith og Vampire Weekend... og så er Converge, Die Antwoord og Motorhead lige tæt nok op af hinanden, men det går nok. Alt i alt en fin spilleplan for mit vedkommende.
Gravatar

#90 Lord Beef Jerky 14 år siden

#88 Køb begge nu?

Skriv ny kommentar: