Gravatar

#91 lagoni 14 år siden

#90 - men så vidt jeg kan se, kan jeg ikke købe 'børnebilletter' online.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#92 Lord Beef Jerky 14 år siden

#91 Jeg vidste slet ikke, at 14 år ville være en børnebillet.. i så fald aner jeg det ikke.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#93 MMB 14 år siden

Køb din nu. Jeg mener ikke, det er et problem at købe børnebilletter på selve dagen.
Gravatar

#94 stoffer 14 år siden

Så vidt jeg kan se bliver mit eneste problem i år at Beat Torrent spiller næsten samtidig med Den Sorte Skole, men det er ikke et svært valg, så må erklære mig enig med Lord Beef Jerky i at det er en helt fin plan. Med hensyn til Patti Smith og Die Antwoord trumfer de klart alt andet.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#95 Skeloboy 14 år siden

Sick of it All og Solstafir overlapper lidt...men jeg vælger klart Sick of It All

Der er mange flere overlap, men på den anden side, så jeg har jeg også 46 bands på listen...7 must-sees og 21 jeg rigtig gerne vil se.

Her er min liste igen...nu med spilletider :)

Rød er must see, kursiv er dem, jeg rigtig gerne vil se

www.skeloboy.dk/roskilde
Gravatar

#96 Skeloboy 14 år siden

Der er snart udsolgt...HUSK at købe billet!
Gravatar

#97 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeps.. plejer at betyde, der er max et par dage igen, so step to it!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#98 frankdrebin 14 år siden

#96 købte den allerede da tilbage i Februar :)
Gravatar

#99 Skeloboy 14 år siden

Ved godt det er for tidligt, at bekymre sig om vejret...

Men 10-14 dages udsigten er ikke alt for god da
Gravatar

#100 Lord Beef Jerky 14 år siden

#99 Jeg synes sgu det ser glimrende ud.... koldt om natten er det eneste problem.

Skriv ny kommentar: