8# - de er nogle venstreorienterede homoer der er, er..... dåmme, dåmme dåmme dåmme eder dåmme at de lugter af æggemader
ps: jeg ved ikke hvem der er værst nazi-poster-boy messersmidr eller den unge stalinistiske kvinde/mand fra enhedslisten pernille rosenkratz teil, de ydrer begge ligeså meget had - bare til forskellige grupper
når man kommer lang nok ud på fløjende mister man alt sans for empati med menneskeheden...
Ekstrem venstrorienteret eller Ekstrem højreorienteret: det er alt sammen de samme, bare med forskellig fortegn, det går kun ud på at dræbe sine politiske og etniske fjender og derpå røve alle værdier fra befolkningen.
Men, du glemmer helt at Pernille har smidt tøjet i Ekstra Bladet, hvilket giver hende en marginal føring, da vi ganske sikkert er mange der ikke har lyst til at se Morten nøgen.
Jeg tvivler på at DR er særlig venstreorienteret, bare fordi den er statsejet.
At påstå at DR er venstreorienteret, minder lidt om Fox News' påstand om at CNN er ultra-venstreorienteret, og at det rent faktisk er Fox der er en "midterkanal".
hvad så med fox selv = dybt højreorienteret. Det først for nogle måneder siden de først begyndte at sætte spørgsmålstegn ved irak-krigen og bush selv. Fox har var meget nationalistisk og støttede bush 110 %.
Jeg tror ikke at nogle tv-kanaler er 100 % neutrale i den sammenhæng.
#11 Patriarch 20 år siden
#12 filmz-æsop 20 år siden
ps: jeg ved ikke hvem der er værst nazi-poster-boy messersmidr
eller den unge stalinistiske kvinde/mand fra enhedslisten pernille rosenkratz teil, de ydrer begge ligeså meget had - bare til forskellige grupper
når man kommer lang nok ud på fløjende mister man alt sans for empati med menneskeheden...
Ekstrem venstrorienteret eller Ekstrem højreorienteret: det er alt sammen de samme, bare med forskellig fortegn, det går kun ud på at dræbe sine politiske og etniske fjender og derpå røve alle værdier fra befolkningen.
Darth Vader
#13 filmz-Kadann 20 år siden
Men, du glemmer helt at Pernille har smidt tøjet i Ekstra Bladet, hvilket giver hende en marginal føring, da vi ganske sikkert er mange der ikke har lyst til at se Morten nøgen.
#14 filmz-Bruce 20 år siden
#15 filmz-Kadann 20 år siden
#16 filmz-æsop 20 år siden
ja det giver helt klart hende et plus
Darth Vader
#17 davenport 20 år siden
#18 Patriarch 20 år siden
#19 rasser 20 år siden
At påstå at DR er venstreorienteret, minder lidt om Fox News' påstand om at CNN er ultra-venstreorienteret, og at det rent faktisk er Fox der er en "midterkanal".
#20 filmz-æsop 20 år siden
Jeg tror ikke at nogle tv-kanaler er 100 % neutrale i den sammenhæng.
Darth Vader