Gravatar

#41 filmz-melian 20 år siden

nårh, nej nej selvfølgelig ikke. :) jeg er bare voldsomt træt af den siddende regering. Det var ikke meningen at det skulle gå ud over dig.
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#42 jessup 20 år siden

det er vi enige om - og det kapatalistiske samfund:)
This is just until June
Gravatar

#43 filmz-melian 20 år siden

ja, tag nu en ting som det der med muhammed tegningerne i jyllandsposten og den stødte egyptiske ambassadør som regeringen ikke lige gider føre en dialog med. Jeg har stærkt lyst til at spørge statsministeren hvad det er jeg betaler ham hans løn for.
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
Gravatar

#44 jessup 20 år siden

Hørt. Lidt stemnings dialog fra Network:

Howard Beale: 'I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GOING TO TAKE THIS ANYMORE!' I want you to get up right now, sit up, go to your windows, open them and stick your head out and yell - 'I'm as mad as hell and I'm not going to take this anymore!' Things have got to change. But first, you've gotta get mad!... You've got to say, 'I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!' Then we'll figure out what to do about the depression and the inflation and the oil crisis. But first get up out of your chairs, open the window, stick your head out, and yell, and say it:
Howard Beale: [screaming at the top of his lungs] "I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GOING TO TAKE THIS ANYMORE!"
This is just until June
Gravatar

#45 filmz-melian 20 år siden

Det er jo smukt det der
....
Gravatar

#46 jessup 20 år siden

Dem til højre og venstre kan mødes i smuk sameksistens. Samme film:

Diana Christensen: Hi. I'm Diana Christensen, a racist lackey of the imperialist ruling circles.
Laureen Hobbs: I'm Laureen Hobbs, a badass commie nigger.
Diana Christensen: Sounds like the basis of a firm friendship.

This is just until June
Gravatar

#47 filmz-æsop 20 år siden

æsop er fin nok. æsop kan bare ikke lide at folk kommer med gode argumenter der gennemhuller hans påståede løgne. æsop kan ikke lide kritik. Rigtig æsop var grækker der serverede tunger for sin herre

men ellers er jeg imod den opfattelse at venstreorienterede per definition er DET RIGTIGE. sådan var det altid i gymnasiet, hvis man ikke troede på det var man outsider der skulle korsfæstes..

for det andet hader jeg enhedslisten og andre der hader hjerteløse kapitalister som mig.. de snakker om tolerance, selvom de ikke tolerere anderleds tænkende.

og så er jeg også usympatisk, men jeg kan stemme MUHAHAHAHAHAHAHa
No Luke, I am your father
Darth Vader
Gravatar

#48 myggen 20 år siden

Nej, du er smadderdum - det eneste rigtige at stemme, er Ønskelisten, eeh, Enhedslisten, for vi er de eneste der ved, hvad der skal til for at gøre det godt. Folk er generelt for dumme til at klare sig selv og have en mening, så det skal vi nok klare for dem!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#49 Æsop9000 20 år siden

# 48: her er et citat fra dig
Folk er generelt for dumme til at klare sig selv og have en mening, så det skal vi nok klare for dem!

Mente du dette ironisk? eller mener du folk er for dumme når de ikke har den samme mening som enhedslisten?
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#50 rasser 20 år siden

Tror han mener at dumme mennesker bør stemme på liste Ø, da de rent politisk ikke er et parti der går specielt ind for "survival of the fittest".

Skriv ny kommentar: