nej det er netop det der er min pointe. Hvad journalisterne på DR stemmer rager ikke andre end dem selv. Og at de så forsøger at lave tv som de mener de personligt kan stå inde for kan jeg ikke rigtig bebrejde dem... Jeg synes det er gustent at regeringen er så åbenlyse med deres forsøg på at kontrollere medierne. Jeg mener, de kunne da i det mindste PRØVE at være lidt inkonspikuøse... men selvfølgelig, det her er Danmark, who gives a shit?
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite. .... But why is the rum gone?!
Det er mediernes (de nyhedsorienterede)pligt at være kritisk og stille spørgsmål - det kan lige så vel være om vi f.eks bruger for man penge på arbejdsløse eller for få osv.
... så lang tid de ikke er kritiske over for det som den siddende regering beslutter? Det er da lidt letkøbt af V at bare svare på kritikken af dem ved at sige at 'det er bare fordi i er venstreorienterede stalinist-trotskist-kommunist-bersærkere'....
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite. .... But why is the rum gone?!
#31 davenport 20 år siden
#32 jessup 20 år siden
#33 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#34 jessup 20 år siden
#35 filmz-melian 20 år siden
....
But why is the rum gone?!
#36 jessup 20 år siden
#37 filmz-melian 20 år siden
Jeg mener, de kunne da i det mindste PRØVE at være lidt inkonspikuøse... men selvfølgelig, det her er Danmark, who gives a shit?
....
#38 jessup 20 år siden
#39 filmz-melian 20 år siden
Det er da lidt letkøbt af V at bare svare på kritikken af dem ved at sige at 'det er bare fordi i er venstreorienterede stalinist-trotskist-kommunist-bersærkere'....
....
#40 jessup 20 år siden