Gravatar

#31 davenport 20 år siden

Round 2 - DING! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 jessup 20 år siden

æsop - der står i din profil at du er filosof. Det bliver en smuk dag i helvedet den dag andre giver dig den betegnelse.
This is just until June
Gravatar

#33 Outbound Sith 20 år siden

Den historiske Æsop var ikke filosof. Han var bare en fyr på crack, der gik rundt og fortalte underlige historier om talende dyr...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#34 jessup 20 år siden

Ikke som vores tids største filisof med næsten den samme fonetiske udtale som Æsop - jessup :)
This is just until June
Gravatar

#35 filmz-melian 20 år siden

De fleste bankmænd (læs : dem som sidder på kapitalen) er højreorienterede.... det er der sjovt nok aldrig nogen der har brokket sig over...
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#36 jessup 20 år siden

Man stemmer efter sine interesser. Konservative og Venstre varetager de velhavendes interesser bedst - det er vel ikke mærkeligt.
This is just until June
Gravatar

#37 filmz-melian 20 år siden

nej det er netop det der er min pointe. Hvad journalisterne på DR stemmer rager ikke andre end dem selv. Og at de så forsøger at lave tv som de mener de personligt kan stå inde for kan jeg ikke rigtig bebrejde dem... Jeg synes det er gustent at regeringen er så åbenlyse med deres forsøg på at kontrollere medierne.
Jeg mener, de kunne da i det mindste PRØVE at være lidt inkonspikuøse... men selvfølgelig, det her er Danmark, who gives a shit?
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
Gravatar

#38 jessup 20 år siden

Det er mediernes (de nyhedsorienterede)pligt at være kritisk og stille spørgsmål - det kan lige så vel være om vi f.eks bruger for man penge på arbejdsløse eller for få osv.
This is just until June
Gravatar

#39 filmz-melian 20 år siden

... så lang tid de ikke er kritiske over for det som den siddende regering beslutter?
Det er da lidt letkøbt af V at bare svare på kritikken af dem ved at sige at 'det er bare fordi i er venstreorienterede stalinist-trotskist-kommunist-bersærkere'....
....
Gravatar

#40 jessup 20 år siden

nej, for helvedet det kan ingen være enig i. Prøver du at holde liv i et argument som jeg ikke er uenig i?

This is just until June

Skriv ny kommentar: