Ah ja, jeg så faktisk Alien Nation i sin tid, fordi jeg var ret glad for filmen og husker den som ret underholdende, så måske er det tid til et gensyn. :)
Jep, jeg har hele serien og genser den med jævne mellemrum. Det er lidt synd, at remaket ikke blev til mere end et par sæsoner, fordi historien har masser af potentiale.
Oh, Alien Nation... Husker torsdage på tv3, hvor der var Simpsons, 21 Jump Street og Alien Nation. (Og senere wrestling på RTL - og Trutti Frutti, så sov man godt ;D )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er også vild med anime, og du glemte at nævne Paprika. Fuldstændig forrygende!
Ja, for den da, den glemte jeg (havde den endda i tankerne, da jeg skrev mit indlæg). Shame on me! Skycrawlers er også nævneværdig. Dog meget nedtonet i tempo og fortælling, men interessant samfundsskildring og visuel stil, der falder mig rimelig kontrastfyldt (mener også det er samme instruktør, som stod bag Ghost in the Shell). :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Den engelske serie Black Mirror af manden bad Dead set(Charlie Brooker). Jeg har ikke set alle afsnittene, men serien er meget seværdig. I hvert afsnit, der er sat i fremtiden, fokusere på at der i hvert afsnit er et essentiel forhold der er anderledes end i dag.
#21 DarkLight 11 år siden
Orphan Black
#22 Slettet Bruger [3799111805] 11 år siden
#23 misuma 11 år siden
Ellers er der film som Supernova eller den endnu bedre Impostors.
#24 Slettet Bruger [3799111805] 11 år siden
#25 lyspunkt 11 år siden
#26 Slettet Bruger [3799111805] 11 år siden
#27 davenport 11 år siden
#28 Neranders 11 år siden
Ja, for den da, den glemte jeg (havde den endda i tankerne, da jeg skrev mit indlæg). Shame on me! Skycrawlers er også nævneværdig. Dog meget nedtonet i tempo og fortælling, men interessant samfundsskildring og visuel stil, der falder mig rimelig kontrastfyldt (mener også det er samme instruktør, som stod bag Ghost in the Shell). :)
"That's rough, buddy."
#29 Kisbye 11 år siden
Originalen er okay, men genindspilningen så jeg kun et par afsnit af. Syntes mest det mindede sådan noget teenage drama.
#30 jessup 11 år siden
http://www.imdb.com/title/tt2085059/?ref_=sr_1