Gravatar

#31 Slettet Bruger [3799111805] 11 år siden

Jeg har fået snuset lidt til nogle af de serier, jeg kan finde på Netflix, bl.a. "Doctor Who", den nye serie. Jeg er ikke helt overbevist om, at jeg ender blandt de mange mennesker, der elsker den serie, men jeg giver den et par afsnit mere og ser hvad det bliver til.

Jeg har set første afsnit af "Odyssey 5" med Peter Weller. Den har en interessant idé og den får lige et par afsnit mere ved lejlighed, jeg er dog ikke helt sikker på, at Mr. RoboCop kan holde den flydende for mig.

"Survivors" har jeg også fået kigget på og der er jeg næsten igennem første sæson. Den er umiddelbart ret interessant, men ikke så markant anderledes end andre serier i samme genre, hvor der kun er få mennesker tilbage. Det mest interessante er dog, at den foregår i UK, hvilket betyder, at der ikke er mange skydevåben i serien, i modsætning til amerikanske serier.
Gravatar

#32 Lord Beef Jerky 11 år siden

Er der ingen af jer, der har nævnt Primer endnu? Sublim film!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#33 misuma 11 år siden

Er der ingen af jer, der har nævnt Upstream Color endnu?
Sublim film!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 11 år siden

misuma (33) skrev:
Er der ingen af jer, der har nævnt Upstream Color endnu?
Sublim film!

Ja! Endnu bedre end Primer! Dog ikke så sci-fi.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 misuma 11 år siden

"Dog ikke så sci-fi"

Enig og så alligevel ikke helt. Den er da så'en lidt sci-fi'ish :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 11 år siden

misuma (35) skrev:
"Dog ikke så sci-fi"

Enig og så alligevel ikke helt. Den er da så'en lidt sci-fi'ish :P

Jojo, den har da enkelte sci-fi elementer, men hvis den skal inkluderes, skal A Clockwork Orange også!
Gravatar

#37 Kruse 11 år siden

Jeg har også haft lyst til at gense "Primer" efter at være blevet blæst væk af "Upstream Color".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: