Gravatar

#151 Bony 18 år siden

Jeg beklager for at have videregivet forkerte oplysninger angående programstarten på serien. Jeg udsender hermed et dementi på ovenstående indlæg og brænder efterfølgende Canal Digital Magasinet.

Beklager eventuelle kvaler dette må ha medført.

Mvh
bony
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#152 davenport 18 år siden

OVER I HJØRNET, MED DOSMERHATTEN PÅ, OG SKAM DIG!!!

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#153 rockysds 18 år siden

"The Accused" med Jodie Foster kl. 00.00 på TV2 fredag nat. Var lige ved at overse den, da den jo står som "Anklaget", og min øjne sprang over den, da jeg troede, det var den danske fadæse af en film. Så hurtigt, at jeg ikke engang opdagede: "Amerikansk drama fra 1988" i første omgang.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#154 davenport 18 år siden

Tv2 kl. 22.50 - En Ubekvemt Sandhed.
Den har jeg længe glædet mig til, selvom jeg tror temaet er en fis i en hornlygte.
Egentlig hurtigt at de sender den i tv, og så ret sent en mandag aften..
Gravatar

#155 filmz-Aras 18 år siden

#154 - Den er også ganske udemærket. :)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#156 chandler75 18 år siden

# 154 Temaet er en fis i en hornlygte?

Du er mere til eksperterne, der mener, at det er mere miljøvenligt at tage firehjulstrækkeren hen til kiosken, end at gå? ;) http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/08/06/171408....
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#157 davenport 18 år siden

Der sker selvfølgelig ikke noget ved at være miljøbevidst, men Gores punkter kan tilbagevises. Afbrænding af fossile brændstoffer og deres skade, blev opfundet i 70erne, som et brittisk argument for atomkraft.
Nu er der tusindvis af forskere, der er afhængig af denne forskning, og som stod uden job, hvis de kom frem med sandheden.
Derfor er det i alle forskeres interesse, at dette ikke afsløres.
Det er ikke så skidt, som de gør det til, men derfor skal vi da passe på Jorden alligevel.
(Så et overbevisende program omkring dette på DR2 for et par uger siden.)
Gravatar

#158 filmz-Aras 18 år siden

#157 - Ja, lige præcis :)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#159 lagoni 18 år siden

#157 - nu er jeg ikke selv forsker, så ved ikke hvad jeg skal tro, men hvorfor er det lige du tror på forskere fra programmet på DR2 og ikke dem fra En Ubekvem Sandhed? :)

Ikke at jeg vil starte en længere diskussion, bare nysgerrig om hvorfor de andre skulle ha' ret. Har forlængst konstateret at diskussion om politik (derunder forskning) er ret nyttesløst på nettet :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#160 jessup 18 år siden

#157 man skal selvfølgeligt se på de interesser der er i sådanne spørgsmål - videnskab eller ej. Så må man også forstå det enorme udvalg af organisationer der lobbyere for at man ignorere co2 udslip - gennem medier og beskikkede(ikke bestikkede):)vidneskabsmænd og folkets repræsentanter.
This is just until June

Skriv ny kommentar: