På søndag er der premiere på 6. sæson af 24 timer på TV2. Hvis man ikke kan vente så længe kan man allerede nu se de første 3 afsnit gratis på TV2 Sputnik.
#165 Suveræn film. Det er jo rent Oscarmateriale :) Hold kæft mand, den instruktør har virkelig røget et eller andet under indspilningen. Scenen hvor Arnuld stiger ud af vandflyveren - så har han lige har haft tid til at skifte til badebukser?! LOL
#166 jeg imponeres dog stadig mest af den fantastisk bil John Matrix har den er fandme god til at trille 8-)
Og ja Det er jo ren Oscar også bare hele indledningen med øksen og Urhgg jeg er så Bad, og så skal man snydes til at tro en skurk sniger sig en på ham, men så er det bare hans datter.
Og så laver han straks det mest uvirkelige overdrevet "Im so happy for my Daugther" Smil, Isvafle scene snøft det fandme stort.
HD nu!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Æv, jeg havde ellers glædet mig til at gense "Commando", men jeg kunne ikke holde ud at se den som panscreen. Arnold virkede helt trykket sammen i den lille kasse.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#168 Ja det var ret småt, jeg havde den nu også mest kørende i baggrunden mens jeg ryddede op, jeg sku bare høre de to guld citater "dead Tirred" og "let off some steam Bennett"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#161 Vestas 18 år siden
Her.
#162 Michael Andersen 18 år siden
#163 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#164 Michael Andersen 18 år siden
#165 elwood 18 år siden
Det fandme genialt, for helvede jeg får jo ikke ryddet op mere nu, med den film i baggrunden 8-)
#166 Michael Andersen 18 år siden
#167 elwood 18 år siden
Og ja Det er jo ren Oscar også bare hele indledningen med øksen og Urhgg jeg er så Bad, og så skal man snydes til at tro en skurk sniger sig en på ham, men så er det bare hans datter.
Og så laver han straks det mest uvirkelige overdrevet "Im so happy for my Daugther" Smil, Isvafle scene snøft det fandme stort.
HD nu!
#168 chandler75 18 år siden
#169 elwood 18 år siden
#170 rockysds 18 år siden
"Midnight Cowboy" på DR2 kl. 18.10.