Gravatar

#21 mr gaijin 18 år siden

#20 Jeg ser det som min fornemste opgave at forstyrre andre filmelskeres nattesøvn med denne nyhed :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 filmz-ataris 18 år siden

#21 - Tror nu det bliver noget med jeg optager den :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#23 mr gaijin 18 år siden

#22 Æv! Planen mislykkedes :P
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#24 lagoni 18 år siden

TV2 er begyndt at sende serien Jericho lørdag aften. Er der tilfældigvis nogen der ved om de geudsender afsnittene? Jeg så det første i lørdags og det virker lovende, men har nok ikke mulighed for at se det den kommende lørdag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 chandler75 18 år siden

Første afsnit genudsendes i hvert fald på torsdag 23.25 (hvor jeg vil prøve at huske at se det), så mon ikke de øvrige afsnit også genudsendes.

Du kan jo altid tjekke TV 2's oversigt: http://tv.tv2.dk/tv/ (søg hele ugen, hele dagen).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#26 lagoni 18 år siden

Nå ja, tv2's hjemmeside. Tak. Første afsnit var som lovende, den kammede dog en smule over mht "vi står sammen"-mentalitet, men det var en lille ting.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#27 dyg 18 år siden

#26 - Det bliver den også ved med, den er mange gange for "klam" og "amerikansk", men kan man se bort fra det, så er det en fin lille serie.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 chandler75 18 år siden

Hmm... det plejer jeg ikke at kunne se bort fra. Så skal jeg måske bare holde mig til den fremragende "Testament".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 Vestas 18 år siden

#28 Testament? Hvad er det?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#30 chandler75 18 år siden

http://www.imdb.com/title/tt0086429/

Virkelig ubehagelig film, som viser hvordan en lille by og familie reagerer efter en atomkrig.

Skriv ny kommentar: