Hold da kæft, hvor er Ringenes Herre: De To Tårne i dårlig kvalitet på TV2 lige nu!! Hvad har de gjort med billedet, for at få det så dårligt? Eller er jeg den eneste der oplever dette? Det er både via analogt og digitalt signal at det er fornærmende ringe!
Hehe, jep er helt enig. Ud over selve slapstick'ene fra Marv og Harry, er dialogen generelt ret godt og meget morsomt skrevet.
Og hvad med scenen i flyet hvor de opdager, at Kevin ikke er med. Hvorpå den "flinke" onkel frank konstaterer noget i stil med - "If its any help, i forgot my toothbrush"! :D
# 190 -
Nej, jeg glemte den nu ikke. Havde godt set at den kom og at det højst sansynligt var en klassiker der var tale om, men jeg anbefaler kun film jeg selv har set, så derfor sprang jeg den med vilje over. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
TV3+ 21.00 Phone Booth Jeg har altid godt kunnet lide denne film, p.g.a. dens simple, men effektive spænding. Den blev dog i sin tid modtaget meget blandet, så ikke alle vil måske bryde sig om den.
TV3 02.05 Lost Souls Jeg mindes den som en udmærket oplevelse da jeg så den første gang - nok mere p.g.a. selve det visuelle indtryk end manuskriptet og skuespilspræstationerne (selvom Winona jo altid er værd at se på). I øvrigt passer det med, at man kan falde i søvn til den, efter at have set dagens afsnit af "Vore værste år".
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Hvis man ikke lige er i desperat jagt på de sidste julegaver og er fulstændig ødelagt af stres, ja så er der dømt hygge i stuen fra i eftermiddag og resten af Lørdagen :
DR1 :
Hele Den Pukkelryggede Familie, kl. 15.00 En Juleromance, kl. 21.45
TV2 :
School of Rock, kl. 20.25 The Hitcher - På Stop Med En Dræber, kl. 22.50 Enken fra Saint-Pierre, kl. 2.00
TV2ZULU :
Madonna - The Confessions Tour : Live From London, kl. 22.55
(Kan på det varmeste anbefales. Så den på TV2 for et par uger siden og jeg blev meget positivt overasket. Der er knald på fra første fløjt her. Muligvis Madonnas bedste tour nogensinde IMO. Hvis nogen undrer sig over min begejstring, tør jeg da godt indrømme, at jeg har været on/off fan af hendes musik igennem årene. Og defor sku' koncerten naturligvis tjekkes ud. 5/6 hvis man sku' gi' den en vudering).
TV2FILM :
Frikendt, kl. 22.55 - (Nervepirrende drama med bla. Jeremy Irons) Den Nye Lejer, kl. 0.50 - (Gyser perle af og med Roman Polanski)
TV3 :
Pigebørn, kl. 14.00 - (1994 versionen med bla. Winona Ryder) Stuart Little 1, kl. 18.55 Stuart Little 2, kl. 20.30 Mission Julegave, kl. 22.00 - (Et godt ufrivilligt morsomt trip)
3+ :
Jernørnen, kl. 23.55 - (Plat tjubang med Louis Gosset Jr.)
Kanal 5 :
Fars Fede Juleferie, kl. 16.05 Man On The Moon, kl. 22.00
TV3 Sverige :
Die Hard 2, kl. 21.00 Welcome To The Jungle, kl. 23.20
TV3 Norge :
Alene Hjemme, kl 21.30
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#191 pulse83 18 år siden
#192 filmz-sanjo 18 år siden
#193 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 NightHawk 18 år siden
Hehe, jep er helt enig. Ud over selve slapstick'ene fra Marv og Harry, er dialogen generelt ret godt og meget morsomt skrevet.
Og hvad med scenen i flyet hvor de opdager, at Kevin ikke er med. Hvorpå den "flinke" onkel frank konstaterer noget i stil med - "If its any help, i forgot my toothbrush"! :D
# 190 -
Nej, jeg glemte den nu ikke. Havde godt set at den kom og at det højst sansynligt var en klassiker der var tale om, men jeg anbefaler kun film jeg selv har set, så derfor sprang jeg den med vilje over. :)
#195 filmz-jackjazz 18 år siden
TV3+ 21.00 Phone Booth Jeg har altid godt kunnet lide denne film, p.g.a. dens simple, men effektive spænding. Den blev dog i sin tid modtaget meget blandet, så ikke alle vil måske bryde sig om den.
TV3 02.05 Lost Souls Jeg mindes den som en udmærket oplevelse da jeg så den første gang - nok mere p.g.a. selve det visuelle indtryk end manuskriptet og skuespilspræstationerne (selvom Winona jo altid er værd at se på).
I øvrigt passer det med, at man kan falde i søvn til den, efter at have set dagens afsnit af "Vore værste år".
//JackJazz
#196 NightHawk 18 år siden
DR1 :
Hele Den Pukkelryggede Familie, kl. 15.00
En Juleromance, kl. 21.45
TV2 :
School of Rock, kl. 20.25
The Hitcher - På Stop Med En Dræber, kl. 22.50
Enken fra Saint-Pierre, kl. 2.00
TV2ZULU :
Madonna - The Confessions Tour : Live From London, kl. 22.55
(Kan på det varmeste anbefales. Så den på TV2 for et par uger siden og jeg blev meget positivt overasket. Der er knald på fra første fløjt her. Muligvis Madonnas bedste tour nogensinde IMO. Hvis nogen undrer sig over min begejstring, tør jeg da godt indrømme, at jeg har været on/off fan af hendes musik igennem årene. Og defor sku' koncerten naturligvis tjekkes ud. 5/6 hvis man sku' gi' den en vudering).
TV2FILM :
Frikendt, kl. 22.55 - (Nervepirrende drama med bla. Jeremy Irons)
Den Nye Lejer, kl. 0.50 - (Gyser perle af og med Roman Polanski)
TV3 :
Pigebørn, kl. 14.00 - (1994 versionen med bla. Winona Ryder)
Stuart Little 1, kl. 18.55
Stuart Little 2, kl. 20.30
Mission Julegave, kl. 22.00 - (Et godt ufrivilligt morsomt trip)
3+ :
Jernørnen, kl. 23.55 - (Plat tjubang med Louis Gosset Jr.)
Kanal 5 :
Fars Fede Juleferie, kl. 16.05
Man On The Moon, kl. 22.00
TV3 Sverige :
Die Hard 2, kl. 21.00
Welcome To The Jungle, kl. 23.20
TV3 Norge :
Alene Hjemme, kl 21.30
#197 Bates 18 år siden
#198 tiny 18 år siden
DR 2 holder western tema i januar med bla. Deadwood - helt fra begyndelsen!
http://www.dr.dk/presse/Article.asp?articleID=2455...
#199 filmz-Bruce 18 år siden
#200 JannikAnd 18 år siden