Gravatar

#181 tiny 18 år siden

# 180 - God film!!!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#182 Yoda 18 år siden

Bill Nighy er en alsidig skuespiller. Det er sjovt at se ham i rollen som konservativ og ulastelig stivstikker, der langsomt bliver tøet op af kærligheden, i "The Girl in the Cafe" og som rehabiliteret eks-dranker/narkoman og sjofel rocksanger i "Love Actually" - cool skuespiller!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#183 tiny 18 år siden

Kanal 5 viser Sean Penns The Pledge (Løftet) i aften kl 21. En fantastisk velspillet film bla med Jack Nicholson i topform!!! Anmeldelse på Filmz 5/6: http://www.filmz.dk/reviews/view/64/
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#184 lagoni 18 år siden

Det er noget jeg savner, de der kommentarer under anmeldelsesbillederne :) Men tak for påmindelsen, tiny, den skal sikkert ses.

One Hour Photo på 3+ kl 22:50
Godfather I på TV2 kl 22:55
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#185 chandler75 18 år siden

Jeg savner også billedkommentarerne, men der var desværre mange brugere, der mente, de var platte og signalerede useriøse anmeldelser... jeg kunne ikke være mere uenig.

Billedkommentarerne er dog ikke blevet bandlyst, så det er stadig op til den enkelte anmelder.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#186 Benway 18 år siden

Jeg bliver helt nostalgisk af at se billedkommentarerne igen. Jeg skrev anmeldelser med dem i starten, men jeg blev vist aldrig særlig god til det, så jeg endte med at droppe dem.

Her er et par af mine favoritter blandt dem vi har haft på siden:

Tror du stadig på Julemanden?
Scorpion King
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#187 tiny 18 år siden

I en tid med den ene elendige julefilm efter den anden er førstehjælpen nær:

DR 1: Tøseaften med Sleepless in Seattle (tror jeg er en af de få hunkønsvæsner, der ikke kan lide filmen) og Sig det med Blomster - starter kl 21.30

Personligt er jeg mere til noget i denne retning:
Kanal 4: For Venskabets Skyld kl 20.55
TV 3 Sverige: Groundhog Day kl 21.35
DR 2: John Singletons Boyz n the Hood kl 23.40
Gravatar

#188 NightHawk 18 år siden

DR 1 :

Himmel og Jord, kl. 23.00

TV2 :

Alene Hjemme, kl. 20.35 - (Juleklassiker : Must See)
Interne Affærer, kl. 22.25
Kuk i Timepplanen, kl. 1.00

TV3 :

Mens Du Sov, kl. 21.20

3+ :

Hurtige Penge, kl. 23.00
Fræk, Frækkere, Frækkest, kl. 00.45

TV2 Zulu :

Ringenes Herre 1 - Eventyret om Ringen, kl. 20.30
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#189 elwood 18 år siden

Kevin McCallister: Is this toothbrush approved by the American Dental Association?
Clerk: Well, I don't know. It doesn't say, hon.
Kevin McCallister: Well, could you please find out?

hehe lige den scene finder jeg altid morsom, udover de åbenlyse med Marv og Harry
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#190 mr gaijin 18 år siden

#188 Du glemmer den absolut vigtigste og bedste film:

På DR1

01.15 Det store ædegilde
Fransk-italiensk drama fra 1973.
Originaltitel: La grande bouffe

Piloten Marcello, journalisten Michel, kokken Ugo og dommeren Philippe er fire midaldrende mænd, der i almindelig kedsomhed over tilværelsen beslutter at begå kollektivt selvmord ved at æde sig ihjel.

Medvirkende: Marcello: Marcello Mastroianni, Ugo: Ugo Tognazzi, Michel: Michel Piccoli, Philippe: Philippe Noiret og Andrea: Andrea Ferreol. Instruktion: Marco Ferreri.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: