Så er det sidste omgang. Havde med vilje valgt et ikke alt for specifikt spørgsmål, men det ville måske være sjovere at lægge et "knald-eller-fald" spørgsmål til slut for at ryste rangstigen lidt. Der er lidt mindre ændringer, men desværre ikke helt nok til for alvor at gøre det spændende i toppen. ;-)
15. Nævn en skuespiller som spiller en person der eksisterer i virkeligheden Helen Mirren - 3 point Steffan Rasmussen HonoDelLoce Movie1000
Og så vil jeg iøvrigt frabede mig al mistanke om snyd som quiz-afholde hehe. :-D Kan dog anbefale ikke at stresse med sine svar fordi man gerne vil have dem klar til når man skriver spørgsmålene på forumet. Skulle jo nå at sende mine svar til Foeller så han kunne tjekke dem efter hvis jeg gik hen og vandt hehe.
Tillykke til Dyg der lagde sig fra i 5.runde og derefter holdt forspringet hele vejen hjem.
Tak for spillet, selvom jeg røg på de 4 fire fejl, jeg lavede i helte- og skurkekategorierne, da jeg af en eller anden sindssyg grund troede, det skulle være fra tegneserier. -.-
#121 MOVIE1000 13 år siden
#122 McPeter 13 år siden
#123 McPeter 13 år siden
Hehe, det kan jeg jo ikke gøre for. :-)
#124 McPeter 13 år siden
15. Nævn en skuespiller som spiller en person der eksisterer i virkeligheden
Helen Mirren - 3 point
Steffan Rasmussen
HonoDelLoce
Movie1000
James Franco - 3 point
Neranders
Tiany
Collateral
Jesse Eisenberg - 3 point
IK
Ericmase
Foeller
Sean Penn - 2 point
Wangsgaard
Bony
Jamie Fox - 1 point
McPeter
Ben Kingsley - 1 point
Dyg
Christian Bale - 1 point
Whispering Horse
Liam Neeson - 1 point
Herrguth
Robert de Niro - 1 point
Antlion
Stillingen slutter:
Dyg - 109
IK - 96
Antlion - 91
Bony - 90
Foeller - 88
Collateral - 88
HonoDelLoce - 86
Wangsgaard - 85
Herrguth - 80
Whispering Horse - 80
Movie1000 - 79
Ericmase - 79
Neranders - 75
Steffan Rasmussen - 67
Tiany - 65
McPeter - 62
Og så vil jeg iøvrigt frabede mig al mistanke om snyd som quiz-afholde hehe. :-D
Kan dog anbefale ikke at stresse med sine svar fordi man gerne vil have dem klar til når man skriver spørgsmålene på forumet. Skulle jo nå at sende mine svar til Foeller så han kunne tjekke dem efter hvis jeg gik hen og vandt hehe.
Tillykke til Dyg der lagde sig fra i 5.runde og derefter holdt forspringet hele vejen hjem.
#125 MOVIE1000 13 år siden
#126 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#127 dyg 13 år siden
#128 MMB 13 år siden
Men jeg havde nok ikke vundet alligevel...
#129 MMB 13 år siden
Der er reveal i morgen! :) Det er det modsatte af SHEEP.
#130 Steffan Rasmussen 13 år siden
Så kort tid som muligt. Stil spørgsmålene asap, og så lav tidsfrist imorgen kl. 20, med reveal umiddelbart derefter.