Gravatar

#131 MMB 13 år siden

Steffan Rasmussen (130) skrev:
Så kort tid som muligt. Stil spørgsmålene asap, og så lav tidsfrist imorgen kl. 20, med reveal umiddelbart derefter.

Jeg siger fredag kl. 20.00, da der også er reveal af PEEHS i morgen + at det ikke er alle, som får tjekket Filmz hver dag. :)
Ellers så bare lav det, når det passer dig...
Gravatar

#132 Neranders 13 år siden

Så laver jeg spørgsmålene i hurtigst muligt og sætter næste omgang Får igang i aften med deadline til fredag. Jeg har også først tid til reveale på lørdag.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#133 Antlion 13 år siden

Mirren, Franco og Eisenberg? Har I noget imod mellemvægtsboksning og gode skuespillerpræstationer?
Gravatar

#134 MMB 13 år siden

Eisenberg var fantastisk, men nu går spillet jo ud på at gætte, hvad de andre tænker. ;)
Gravatar

#135 Collateral 13 år siden

Franco var fantastisk i "127 Hours", så nej jeg har bestemt intet mod gode skuespilspræstationer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#136 Antlion 13 år siden

Foeller (134) skrev:
men nu går spillet jo ud på at gætte, hvad de andre tænker.

Netop, men jeg troede nu engang, at Robert De Niro som Jake LaMotta var et mere populært gæt. :)
Gravatar

#137 MMB 13 år siden

Antlion (136) skrev:
Netop, men jeg troede nu engang, at Robert De Niro som Jake LaMotta var et mere populært gæt. :)

Det viser jo mere om dig, end det gør om os. ;P
Gravatar

#138 Neranders 13 år siden

"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#139 tiany 13 år siden

Hehe... er gået fra en 3.plads i første runde, til 2.sidst denne gang... men jeg synes sgu også den var svær :D
Valar morghulis
Gravatar

#140 dyg 13 år siden

Jeg tror bare, at jeg trækker mig tilbage, helt ubesejret! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: