Gravatar

#91 Wangsgaard 14 år siden

Mine hurtige svar var vidst ikke så tosset indtil videre :P var ret tæt på at vælge nutty professor frem for Norbit, godt jeg rettede det :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#92 Kruse 14 år siden

Brad Pitt og George Clooney? Er vi tilbage i 90'erne?!!

Ej, jeg overvejede skam begge to(var tæt på at vælge Clooney), men Ryan Reynolds blev valgt som nr. 1 på Top 100 Sexiest Man(enten i år eller sidste år) hos en af de store magasiner, så det endte med at blive mit valg. Hvilket var en forkert beslutning :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#93 tiany 14 år siden

Kruse (92) skrev:
Brad Pitt og George Clooney? Er vi tilbage i 90'erne?!!

Ej, jeg overvejede skam begge to(var tæt på at vælge Clooney), men Ryan Reynolds blev valgt som nr. 1 på Top 100 Sexiest Man(enten i år eller sidste år) hos en af de store magasiner, så det endte med at blive mit valg. Hvilket var en forkert beslutning :)

Nu er de fleste af os jo på vej mod de 30 eller lige over, så er det vel ikke underligt vi vælger dem fra 90erne :P
Valar morghulis
Gravatar

#94 MOVIE1000 14 år siden

ARG!! Jeg tænkte først på Brad Pitt, men kom i tanke om Depp, men hva sker der lige for Clooney.

:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#95 Skeloboy 14 år siden

Det trækker lige lidt ud med den næste, sry :)...

OpenOffice crasher lige...
Gravatar

#96 Kruse 14 år siden

tiany (93) skrev:
Nu er de fleste af os jo på vej mod de 30 eller lige over, så er det vel ikke underligt vi vælger dem fra 90erne :P

Det er en god pointe, som jeg nok skulle have overvejet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#97 Steffan Rasmussen 14 år siden

MOVIE1000 (94) skrev:
hva sker der lige for Clooney.

Hvad er der galt med Clooney?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#98 MOVIE1000 14 år siden

#97 Flotteste?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#99 Skeloboy 14 år siden

Hehe.

Kom til at lave en lille fejl...i stedet for at copy/paste ind i enkelte felter, var jeg kommet til at copy/paste ind i hele arket...og det crasher sådan et program af...
Gravatar

#100 TheEnd 14 år siden

Skeloboy (99) skrev:
Hehe.

Kom til at lave en lille fejl...i stedet for at copy/paste ind i enkelte felter, var jeg kommet til at copy/paste ind i hele arket...og det crasher sådan et program af på windows

rettet :)
A bottle! Don't bother.

Skriv ny kommentar: