Brad Pitt og George Clooney? Er vi tilbage i 90'erne?!!
Ej, jeg overvejede skam begge to(var tæt på at vælge Clooney), men Ryan Reynolds blev valgt som nr. 1 på Top 100 Sexiest Man(enten i år eller sidste år) hos en af de store magasiner, så det endte med at blive mit valg. Hvilket var en forkert beslutning :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Brad Pitt og George Clooney? Er vi tilbage i 90'erne?!!
Ej, jeg overvejede skam begge to(var tæt på at vælge Clooney), men Ryan Reynolds blev valgt som nr. 1 på Top 100 Sexiest Man(enten i år eller sidste år) hos en af de store magasiner, så det endte med at blive mit valg. Hvilket var en forkert beslutning :)
Nu er de fleste af os jo på vej mod de 30 eller lige over, så er det vel ikke underligt vi vælger dem fra 90erne :P
Kom til at lave en lille fejl...i stedet for at copy/paste ind i enkelte felter, var jeg kommet til at copy/paste ind i hele arket...og det crasher sådan et program af...
Kom til at lave en lille fejl...i stedet for at copy/paste ind i enkelte felter, var jeg kommet til at copy/paste ind i hele arket...og det crasher sådan et program af på windows
#91 Wangsgaard 14 år siden
#92 Kruse 14 år siden
#93 tiany 14 år siden
Nu er de fleste af os jo på vej mod de 30 eller lige over, så er det vel ikke underligt vi vælger dem fra 90erne :P
#94 MOVIE1000 14 år siden
:(
#95 Skeloboy 14 år siden
OpenOffice crasher lige...
#96 Kruse 14 år siden
Det er en god pointe, som jeg nok skulle have overvejet :)
#97 Steffan Rasmussen 14 år siden
Hvad er der galt med Clooney?
#98 MOVIE1000 14 år siden
#99 Skeloboy 14 år siden
Kom til at lave en lille fejl...i stedet for at copy/paste ind i enkelte felter, var jeg kommet til at copy/paste ind i hele arket...og det crasher sådan et program af...
#100 TheEnd 14 år siden
rettet :)