Gravatar

#101 tiany 14 år siden

hvad er det for et lousy program du har :P
Valar morghulis
Gravatar

#102 MOVIE1000 14 år siden

Papir og blyant holder til enhver tid:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#103 Skeloboy 14 år siden

hehe, det er OpenOffice, men Excel gør det også...jeg tror ikke helt, at I er med på, hvad jeg kom til at gøre...

I stedet for at copy/paste en tabel ind i et begrænset område, copy/pastede jeg det ind i HELE et ark, dvs. 65535x65535 felter...
Gravatar

#104 Steffan Rasmussen 14 år siden

Skeloboy (103) skrev:
hehe, det er OpenOffice, men Excel gør det også...jeg tror ikke helt, at I er med på, hvad jeg kom til at gøre...

I stedet for at copy/paste en tabel ind i et begrænset område, copy/pastede jeg det ind i HELE et ark, dvs. 65535x65535 felter...

Det tager bare lidt tid før de er sat ind ... din tålmodighed er nok ikke stor nok :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#105 Steffan Rasmussen 14 år siden

MOVIE1000 (98) skrev:
#97 Flotteste?

Vil til hver en tid mene at Clooney er pænere i en klassisk forstand end Depp er. At man nok burde have valgt Brad Pitt i stedet er en helt anden sag, men han poppede altså ikke lige i hovedet da jeg skulle skynde mig at sætte hold.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#106 Skeloboy 14 år siden

7) Nævn den flotteste kvindelige skuespiller
Det skal ikke være en chauvinistisk quiz, så selvfølgelig skal kvindekønnet også repræsenteres!

Angelina Jolie - 6 point
Movie1000
Lord Beef Jerky
Herrguth
Foeller
Ilsø
Laksen

Scarlett Johanson - 5 point (som McPeter skrev: andre bør defaulte over til hende – og jeg giver ham selvfølgelig ret :)
Skeloboy
Neranders
McPeter
tiany
Steffan Rasmussen

Megan Fox - 3 point
HelmerJ
Dyg
Kruse

Mila Kunis – 2 point
Åkepool
Collateral

Natalie Portman - 2 point
Bony
Wangsgaard

Oliva Wilde
TheEnd

Samlet stilling
McPeter - 69
Wangsgaard - 66
Steffen Rasmussen - 65
Laksen - 63
Herrguth - 62
TheEnd - 60
Kruse - 59
Åkepool - 59
Bony - 58
Neranders - 58
Lord Beef Jerky - 57
Foeller - 56
Tiany - 52
Collateral - 51
Dyg - 46
Ilsø - 41
HelmerJ - 37
Movie1000 - 30
Skeloboy - 22

Personligt synes jeg, at Angelina Jolie er ret grim! Derfor er jeg fristet til at give alle dem, der har svaret hende 0! Men i det mindste kom Scarlett Johanson på en 2. plads. Steffan Rasmussen kryber længere ned af listen, mens Wangsgaard nu er alene i top! Lige efter følger McPeter og TheEnd. M1K er kommet over 30 point, mens quizmasteren stadig er håbløst bagud! Laksen er stadig med i kampen, og Herrgutth kan sagtens nå at tage førerpladsen. Dyg er røget meget langt bagud, mens HelmerJ og Ilsø stadig er dernede...

Men hvad med næste spørgsmål? Vil det rykke rundt på hele stillingen eller vil den betyde næsten intet?
Gravatar

#107 Skeloboy 14 år siden

Steffan Rasmussen (104) skrev:
Det tager bare lidt tid før de er sat ind ... din tålmodighed er nok ikke stor nok :-)

Det har du helt og aldeles ret i :), og det tager sikkert længere tid, når jeg bare begynder at lukke programmerne, for så crasher de helt sikkert :)
Gravatar

#108 MOVIE1000 14 år siden

#105 Så er det måske bare mig det er galt med, jeg kan ikke se det flotte i Clooney.

Synes også at Angelina Jolie er halvgrim, men gik ud fra at det var hvad de fleste ville vælge herinde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#109 Steffan Rasmussen 14 år siden

Lidt overraskende ... havde ventet lidt love til en Zooey Deschanel, men måske folk opgav at stave det rigtigt.
Gravatar

#110 tiany 14 år siden

MOVIE1000 (108) skrev:
#105 Så er det måske bare mig det er galt med, jeg kan ikke se det flotte i Clooney.

Jep :)
Det er øjnene der gør det.... og så er George bare klassisk Hollywood smuk.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: