Skriv tre titler her, som du ser frem til i det kommende år. Skriv om dem eller link til en trailer, billeder eller andet om dem.
Lad være med at gentag de samme titler. Formålet med tråden er at få øjnene op for det kommende år. Ikke at skrive "Nøj, hvor jeg glæder mig til at se Captain America" tyve gange i træk.
Jeg lægger ud med disse tre film:
Melancholia - Lars von Triers næste film efter Antichrist. Hvad har han i ærmet? Det eneste, der er sluppet ud om den, er, at Trier siger, at den kommer til at ligne lort.
The Grandmasters - Wong Kar-Wai ("In the Mood for Love", "Chungking Express") laver typisk stemningsmættede film om nostalgi og længsel, men nu går han i kast med en action-film med Tony Leung og Zhang Ziyi. Han gjorde noget lignende for 20 år siden i [url=
Tree of Life - Terrence Malicks nye film behøver ingen ord, når den har denne [url=
Hvilke tre film ser du frem til? (Husk, skriv ikke titler, der allerede er nævnt)
Greg Mottola har budt på en af de bedste komedier indenfor de senere år med "Superbad", og han lavede også det fremragende ungdomsdrama "Adventureland", som ramte lige plet hos mig. Så jeg glæder mig naturligvis til mere fra ham af. Og så har filmen også et glimrende cast med bl.a. Simon Pegg, Nick Frost, Seth Rogen(Som lægger stemme til rumvæsnet), Bill Hader, Kristin Wiig, Jane Lynch, Jason Bateman, Sigourney Weaver og Jeffrey Tambor.
"The King's Speech" fra instruktøren af The Damned United har fået meget positiv omtale i USA, hvor den nærmest har taget favoritværdigheden til den kommende Oscaruddeling. Traileren imponerede mig meget, og så byder filmen også på et særdeles potent cast, som blandt andet byder på Colin Firth, Geoffrey Rush, Michael Gambon, Helena Bonham Carter, Guy Pearce og Derek Jacobi.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5 - du kom mig i forkøbet mht. 'Restless'. Tror det bliver en fabelagtig film.
Det samme gælder 'The Tree of Life', filmen jeg har glædet mig mest til så længe tilbage, jeg kan huske. At se en spritny Terrence Malick-film i biografen er en tanke, jeg næsten ikke kan rumme. Mine forventninger ér urimelige, men det kan filmen og Malick især takke den himmelråbende flotte trailer for.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Hugo Cabret Martin Scorsese laver noget så uvant for ham som en familiefilm med Asa Butterfield i titelrollen som Hugo Cabret. Andre skuespillere i filmen er Christopher Lee, Jude Law og Ben Kingsley.
The Girl with the Dragon Tattoo Selvom Niels Arden Oplev gjorde et hæderligt arbejde med at instruere Mænd der hader kvinder, så er David Fincher en af mine yndlingsinstruktører, og jeg vil derfor med spænding se frem til hans remake, som kommer til at have Daniel Craig og Rooney Mara i hovedrollerne.
Udover Melancholica, Tree of Life, Black Swan og True Grit, ser jeg virkelig meget frem til A Dangerous Method. Cronenbergs nye film om det stormfulde forhold mellem Sigmund Freud (Viggo Mortensen) og Carl Jung (Michael Fassbender) og fødslen af psykoanalysen.
Derudover vil jeg nævne Thomas Alfredssons genindspilning af Tinker, Tailor, Soldier, Spy, selvom det ikke er sikkert, den kommer ud i 2011. Det bliver dog spændende at se om Alfredssons remake kan leve op miniserien, der absolut er værd at se. For ikke at nævne bogen. Det imponerende cast lover dog godt. Navne som Gary Oldman (i rollen som George Smiley), Colin Firth, Mark Strong, Stephen Graham og Tom Hardy giver mig et stærkt håb på at dette remake kommer til at sparke røv.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
#1 mr gaijin 14 år siden
Skriv tre titler her, som du ser frem til i det kommende år. Skriv om dem eller link til en trailer, billeder eller andet om dem.
Lad være med at gentag de samme titler. Formålet med tråden er at få øjnene op for det kommende år. Ikke at skrive "Nøj, hvor jeg glæder mig til at se Captain America" tyve gange i træk.
Jeg lægger ud med disse tre film:
Melancholia
- Lars von Triers næste film efter Antichrist. Hvad har han i ærmet? Det eneste, der er sluppet ud om den, er, at Trier siger, at den kommer til at ligne lort.
The Grandmasters
- Wong Kar-Wai ("In the Mood for Love", "Chungking Express") laver typisk stemningsmættede film om nostalgi og længsel, men nu går han i kast med en action-film med Tony Leung og Zhang Ziyi. Han gjorde noget lignende for 20 år siden i [url=
Tree of Life
- Terrence Malicks nye film behøver ingen ord, når den har denne [url=
Hvilke tre film ser du frem til? (Husk, skriv ikke titler, der allerede er nævnt)
#2 neran 14 år siden
Black Swan
- Darren Aronofsky + Clint Mansell + Natalie Portman = den film jeg ser mest frem til i det næste år.
127 Hours
- Traileren og omtalen den har fået, siger vidst det hele.
True Grit
- Ser ud til at blive en fantastisk western.
#3 MOVIE1000 14 år siden
Ellers synes jeg det ser lidt tyndt ud.
#4 Antlion 14 år siden
1. "A Torinói ló" (Béla Tarr)
2. "Eurazijos aborigenas" (Šarūnas Bartas)
3. "Faust" (Aleksandr Sokurov)
4. "The Tree of Life" (Terrence Malick)
5. "Die Blutgräfin" (Ulrike Ottinger)
6. "Le Havre" (Aki Kaurismäki)
7. "Samsara" (Ron Fricke)
8. "The Rum Diary" (Bruce Robinson)
9. "Incendies" (Denis Villeneuve)
10. "El cosmonauta" (Nicolás Alcalá)
#5 Kruse 14 år siden
Jeg er en stor Gus Van Sant fan, så enhver ny film fra ham af har naturligt stor interesse.
Paul (Greg Mottola)
Greg Mottola har budt på en af de bedste komedier indenfor de senere år med "Superbad", og han lavede også det fremragende ungdomsdrama "Adventureland", som ramte lige plet hos mig. Så jeg glæder mig naturligvis til mere fra ham af. Og så har filmen også et glimrende cast med bl.a. Simon Pegg, Nick Frost, Seth Rogen(Som lægger stemme til rumvæsnet), Bill Hader, Kristin Wiig, Jane Lynch, Jason Bateman, Sigourney Weaver og Jeffrey Tambor.
The King's Speech (Tom Hooper)
"The King's Speech" fra instruktøren af The Damned United har fået meget positiv omtale i USA, hvor den nærmest har taget favoritværdigheden til den kommende Oscaruddeling. Traileren imponerede mig meget, og så byder filmen også på et særdeles potent cast, som blandt andet byder på Colin Firth, Geoffrey Rush, Michael Gambon, Helena Bonham Carter, Guy Pearce og Derek Jacobi.
#6 RasmusFL 14 år siden
Det samme gælder 'The Tree of Life', filmen jeg har glædet mig mest til så længe tilbage, jeg kan huske. At se en spritny Terrence Malick-film i biografen er en tanke, jeg næsten ikke kan rumme. Mine forventninger ér urimelige, men det kan filmen og Malick især takke den himmelråbende flotte trailer for.
#7 Skeloboy 14 år siden
The Ides of March
Politisk thriller instrueret af George Clooney med Marisa Tomei og Phillip Seymour Hoffman. Det lyder rigtig interessant
Men ellers er det: Tree of Life, Black Swan, Melancholia og A Torinoi Loi, jeg ser allermest frem til.
#8 MMB 14 år siden
Martin Scorsese laver noget så uvant for ham som en familiefilm med Asa Butterfield i titelrollen som Hugo Cabret. Andre skuespillere i filmen er Christopher Lee, Jude Law og Ben Kingsley.
The Girl with the Dragon Tattoo
Selvom Niels Arden Oplev gjorde et hæderligt arbejde med at instruere Mænd der hader kvinder, så er David Fincher en af mine yndlingsinstruktører, og jeg vil derfor med spænding se frem til hans remake, som kommer til at have Daniel Craig og Rooney Mara i hovedrollerne.
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II
Jeg er stor Harry Potter fan, og slutningen på serien bliver jeg også nødt til at have med på listen!
Boblere:
The Tree of Life, War Horse og The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn.
#9 sluppermand 14 år siden
Derudover vil jeg nævne Thomas Alfredssons genindspilning af Tinker, Tailor, Soldier, Spy, selvom det ikke er sikkert, den kommer ud i 2011. Det bliver dog spændende at se om Alfredssons remake kan leve op miniserien, der absolut er værd at se. For ikke at nævne bogen. Det imponerende cast lover dog godt. Navne som Gary Oldman (i rollen som George Smiley), Colin Firth, Mark Strong, Stephen Graham og Tom Hardy giver mig et stærkt håb på at dette remake kommer til at sparke røv.
#10 mr gaijin 14 år siden
Det var også det, jeg umiddelbart tænkte, men desto flere (potentielt) interessante titler, jeg hører om her i tråden, desto bedre ser 2011 ud.