Rusty Nail - Der var en der kom ind på det i starten af tråden, men du glemte meget belejligt at komme med et svar. Derfor vil jeg da lige bringe det på banen igen, for god ordens skyld, og forvente at du svarer på det:
Hvis vi er så engelskorienteret og du er i mod det, hvorfor har du så, for ind i helvede, kaldt dig RUSTY NAIL???? Jeg kan næsten høre skuddet der rammer din fod herfra...
Svar?
Okay nu har jeg ændret det til mit rigtige navn.
Mr.E (75) skrev:
Enten er denne tråd en bevidst joke, der forsøges at blive taget så langt ud som den kan - eller et forsøg på viral markedsføring af Dansk Folkeparti. Derfor har jeg lidt svært ved at tage den seriøst. Men ganske underholdende som alle argumenterer for og imod - mest imod.
faktisk er den danske bedre andre oversættelser til lokal sprog
Preben Kristensen ligger tryk på orderne og går ind i figuren - andre oversættelser synger bare og virker bare annonym
OG HER ER prins ali PÅ DANSK MED DANSK SANGTEKST - under den i parantes er en oversættelse AF DEN DANSKE Sang-tekst - OG HVIS DU SAMMENLIGNER med original engelsk sangtekst vil du allerede kunne se forskellen
Den store serie om 2. verdenskrig, World at War, havde Lawrence Olivier som narrator. Fantastisk stemme. Men den danske efter synkronisering slog ham, utroligt nok. Det var en utrolig indlevelse og fortælleevne han havde.
#81 The Flash 14 år siden
Okay nu har jeg ændret det til mit rigtige navn.
Hvorfor skulle det være en joke?
Jeg prøver vel bare at sparke en debat igang.
#82 stoffer 14 år siden
Men spørgsmålet var jo hvorfor du havde valgt et engelsk navn? Når nu du kæmper for det danske sprog. Det er da irrelevant at du har skiftet nu.
#83 The Flash 14 år siden
Fordi jeg ikke kunne beslutte mig hvad mit brugernavn skulle være, og fik det navn fra Joyride.
#84 wimmie 14 år siden
Joyride? Jamen...det er jo engelsk? :-O
#85 HelmerJ 14 år siden
#86 The Flash 14 år siden
Filmen
#87 wimmie 14 år siden
Nåh...."Glædestur" :p
#88 cronick 14 år siden
#89 Mark Malmstrøm 14 år siden
faktisk er den danske bedre andre oversættelser til lokal sprog
Preben Kristensen ligger tryk på orderne og går ind i figuren - andre oversættelser synger bare og virker bare annonym
OG HER ER prins ali PÅ DANSK MED DANSK SANGTEKST - under den i parantes er en oversættelse AF DEN DANSKE Sang-tekst - OG HVIS DU SAMMENLIGNER med original engelsk sangtekst vil du allerede kunne se forskellen
#90 filmz-Myrepip 14 år siden