Gravatar

#11 neran 14 år siden

#9 - Det lyder ret vildt med 180£ for en brugt film, men sådan er det jo vel at være filmentuiast. Det lyder godt. Så tror jeg ikke der er den helt store chance for, vi ramler ind i hinanden.

#10 - Jeg mente nok, der var en sidste år, der havde lavet en julekalender også. Kunne bare ikke huske hvem. Mine film er helt sikkert nogle man har hørt om. Alt andet ville være næsten være decideret underligt. Tror kun jeg har en enkelt, som kun er set af få herinde. :)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#12 Skeloboy 14 år siden

#9 - jeg tror jeg købte den for 100 kr i alt...
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 14 år siden

To gange lukkede Firefox ned, da jeg brugede at klikke mig ind på denne tråd. Så jeg frygtede lidt nogle obskure billeder af en art :D

Nej det lyder interessant det her projekt. Og gør måneden lidt mere interessant.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 Skeloboy 14 år siden

Så er første film set og skrevet om...:)

Hvilket også er en af grundene til, at jeg har startet tråden så tidligt...for at holde mig selv lidt til ilden med at få dem set :)
Gravatar

#15 MOVIE1000 14 år siden

fed endnu en julekalender :) Men hvorfor tage film med som har fået en lav karakter, det er jo en julekalender, men det kan være at det er det du mener med en chokolade julekalender, nogle kan lide dem med marcipan og andre hader dem med kaffe smag??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 Skeloboy 14 år siden

#15 - det er jo ikke 24 favoritter, jeg anmelder
Gravatar

#17 MOVIE1000 14 år siden

#16 det ved jeg godt, det er det der undrer mig lidt, men samtidigt ikke hvis man sammenligner det med en chokolade julekalender fx som anthon berg. hvis du forstår hvad jeg mener.
Gravatar

#18 dyg 14 år siden

#17 - Jeg sammenligner det med en af de julekalendere til 12.95, hvor alt chokoladen smager helt elendigt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 MOVIE1000 14 år siden

#18 nu ved du jo ikke hvilke film der kommer :), så derfor vil jeg nok nærmere sige en Anthon Berg fordi der er både lækkerier og lort - chokolade der lige er til at smide ud (jeg hader kaffe).
Gravatar

#20 Skeloboy 14 år siden

Med fare for at lave for høje forventninger, kan jeg da afsløre, at Bela Tarrs Damnation lige er røget ud af julekalenderen...:)

Skriv ny kommentar: