Udover en chokolade-julekalender, så bliver dette årets bedste!
Fra den 1. december til den 24. december vil jeg poste en anmeldelse af en lettere obskur film fra min samling. Nogen mere kendte end andre, nogen har jeg skrevet lidt om før. En instruktør er kun med én gang.
Der er to formål: at inspirere andre filmz'ere til nye græsgange og tvinge mig selv til at få et gensyn - selvom ikke alle bliver set igen.
Random Facts I alt har de 24 film fået 13.000 stemmer på IMDB eller 541 i snit.
Tre af filmene har mere end 1000 stemmer(højste har 1308)
Syv af filmene har mindre end 250 stemmer
Gennemsnitsåret er 1978.
Seks er fra Asien Fem er fra Østeuropa Fire er fra Syd- og Mellemamerika Fire er fra Europa Tre er fra engelsksprogede lande To er fra Afrika
To film har 4/10 To har 6/10 Fire har 7/10 Otte har 8/10 Otte har 9/10
Tilsammen har instruktørerne 140 vokaler i deres navn - hvem sagde for meget tid?! :)
Kan se jeg ikke er den eneste, der har tænkt på en julekalender her på forummet. Men den her virker nu noget mere interessant, end den jeg selv er ved at udarbejde, da min egen blot er en reguler liste, som vi efterhånden kender dem. Men jeg var lige ved at blive bange for, jeg ville komme til at "kopiere" Skeloboy, men det ser ikke sådan ud alligevel.
Anyways, så ser jeg rigtig meget frem til denne julekalender. :)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
#6 - altså...hvis vi har sammenfald, så er det jo bare fedt...men jeg laver ikke en favoritliste jo (selvom et par af dem er blandt favoritterne). To af filmene er helt nede på 4/10, men jeg har en ide om, at de vil få lidt højere ved gensyn.
#7 - Det er jo lige det. Så de to julekalendere bliver ikke helt ens. Ingen af mine film i min julekalender er helt nede på 4/10. ;). Men jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt vi har valgt de samme film, da min filmsamling stadig er i sin spæde begyndelse og kun vokser langsomt. Yderligere, har jeg den del mainstream film på min liste også. Men ja, det må vi jo se til december. :)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Jeg kan se, I er blevet inspireret af min julekalender sidste år. :P Anyway, det bliver spændende at se, hvad I har fundet på. Glæder mig til at se, om det er nogle film, man har hørt om. :)
#1 Skeloboy 14 år siden
Fra den 1. december til den 24. december vil jeg poste en anmeldelse af en lettere obskur film fra min samling. Nogen mere kendte end andre, nogen har jeg skrevet lidt om før. En instruktør er kun med én gang.
Der er to formål: at inspirere andre filmz'ere til nye græsgange og tvinge mig selv til at få et gensyn - selvom ikke alle bliver set igen.
Random Facts
I alt har de 24 film fået 13.000 stemmer på IMDB eller 541 i snit.
Tre af filmene har mere end 1000 stemmer(højste har 1308)
Syv af filmene har mindre end 250 stemmer
Gennemsnitsåret er 1978.
Seks er fra Asien
Fem er fra Østeuropa
Fire er fra Syd- og Mellemamerika
Fire er fra Europa
Tre er fra engelsksprogede lande
To er fra Afrika
To film har 4/10
To har 6/10
Fire har 7/10
Otte har 8/10
Otte har 9/10
Tilsammen har instruktørerne 140 vokaler i deres navn - hvem sagde for meget tid?! :)
Den med flest stemmer bliver "vendt" først
#2 gi-jones 14 år siden
#3 Skeloboy 14 år siden
#4 Kruse 14 år siden
#5 Skeloboy 14 år siden
#6 neran 14 år siden
Anyways, så ser jeg rigtig meget frem til denne julekalender. :)
#7 Skeloboy 14 år siden
#8 neran 14 år siden
#9 Skeloboy 14 år siden
Har lige tjekket priserne, og nogen af dem er svære at få fat på nu...den dyreste koster 180£ for en brugt...:)
#10 MMB 14 år siden