Gravatar

#1 pulse83 19 år siden

Jeg har set Reservoir Dogs mindst 15 gange, og har altid
troet at Mr. Pink slap væk med diamanterne til sidst. Men det var først efter at have set den endnu engang idag, at jeg fandt ud af at det gør han faktisk ikke. Når de to sårede krigere i form af Keitel og Roth ligger til allersidst i armene på hinanden, inden politiet kommer ind, kan man høre i baggrunden at Mr. Pink bliver nuppet af politiet udenfor døren. Man kan høre Buscemi's stemme råbe "don't shoot!" osv.

Er jeg fuldstændig alene omkring denne ny-opdagelse? :/
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 JannikAnd 19 år siden

Ja :)
Gravatar

#3 DarkLight 19 år siden

Ja :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 pulse83 19 år siden

Øv. :( Ufatteligt at man kan se en film så mange gange og stadig blive overrasket og finde nye detaljer. The greatness of Tarantino. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#5 Bobby Singer 19 år siden

Jeg har set den film omkring 3 gange og jeg har aldrig lagt mærke til det, det vil jeg prøve næste gang jeg skal se filmen.
Idjit
Gravatar

#6 El vez 19 år siden

Jeg var heller ikke klar over det. I min verden vil Mr. Pink nok altid slippe væk.

/denial *lalalala*

:)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-Koenig 19 år siden

Who shot Nice Guy Eddie?
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#8 MadMartigan 19 år siden

Jeg må indrømme, at jeg også altid har forstået, han slap væk.

Det kunne jo være man lige skulle smide den på, her til aftensmaden...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#9 nakalay 19 år siden

Jeg har set den en gang før, og jeg mindes tydeligt, man hører Mr Pink bliver snuppet til sidst. Måske er der forskel på lydstyrken af lydsporet alt efter, hvilken udgivelse man ejer eller har set?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 filmz-Bartman 19 år siden

Jeg ka faktisk ik rigtig huske slutningen og om ham slap væk eller ej.. men mon ik lige jeg også sku smide den på og høre efter på min dvd! :D

Skriv ny kommentar: