Uden at ville fluekneppe - er DC så ikke netop de "oprindelige" udgaver ? :) Og bio-cut er sådan som studiet ville ham dem efter at have set directors cut ? :)
Man kan jo godt tale om den "oprindelige" udgave eller originalen, hvis man ser det i forhold til hvilken udgave der oprindelig/først blev udsendt til biograferne. Set fra biografpublikummets synsvinkel er theatrical cut den oprindelige udgave.
Men hvis der foreligger et 'Director's Cut', og da især hvis instruktøren bedst kunne lide denne, men bare måtte bøje sig for producenternes krav og beskære sin film yderligere, så kan man efter min mening i langt højere grad bruge ordet "oprindelig". Det er jo set ud fra en rent kunstnerisk synsvinkel, og dén må vel være den vigtigste. :-)
jeg stemte T2 har set T1 & T2 Aliens (skal der ikke stå Alien?) Titanic kan ikke huske om jeg har set True lies nej det har jeg ikke men jeg har den liggende, købte den for ca ½ år siden i en arnold swarznegger box. det kan være man skulle se den i løbet af næste uge? er den noget ved?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#24 når ja synes også det lød mærkeligt så har James cameron altså instrueret Aliens jeg er sgu langsom opfattende jeg troede også det var Ridley Scott:( pinlig #26 tak for oplysningen er det så en af de bedre Arnolds film eller er det der imellem?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nu har Arnold jo faktisk lavet nogen gode film så det er egentlig lidt svært at placere True Lies synes jeg. Jeg synes den hører til i klassen lige under Arnolds bedste film (altså i toppen af midterfeltet). Det er en ganske god action film med en del komiske indslag der fungerer udmærket. Synes da den er værd at se hvis man ikke allerede har set. Ganske god underholdning (hverken mere eller mindre)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#27 - Som Twister skriver, så er den ikke helt i toppen af Arnold film, nu placerer han den i toppen af midterfeltet, men jeg vil nu placere den i topfeltet, men den kan ikke hamle op med de to Terminatorfilm og "Predator".
Jeg synes da helt sikkert at du skal få set den hurtigst muligt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#21 BN 15 år siden
Man kan jo godt tale om den "oprindelige" udgave eller originalen, hvis man ser det i forhold til hvilken udgave der oprindelig/først blev udsendt til biograferne. Set fra biografpublikummets synsvinkel er theatrical cut den oprindelige udgave.
Men hvis der foreligger et 'Director's Cut', og da især hvis instruktøren bedst kunne lide denne, men bare måtte bøje sig for producenternes krav og beskære sin film yderligere, så kan man efter min mening i langt højere grad bruge ordet "oprindelig". Det er jo set ud fra en rent kunstnerisk synsvinkel, og dén må vel være den vigtigste. :-)
#22 Yoda 15 år siden
Pt. er der 92 afgivne stemmer, der fordeler sig således:
- Piranha Part Two: The Spawning (1981) (0 stemmer)
- The Terminator (1984) (6 stemmer)
- Aliens (1986) (28 stemmer)
- The Abyss (1989) (6 stemmer)
- Terminator 2: Judgment Day (1991) (37 stemmer)
- True Lies (1994) (1 stemme)
- Titanic (1997) (5 stemmer)
Det er stadig "T2", der troner på toppen. Det undrer mig, at "Avatar" ikke rykker sig. Men stem endelig. Jeg lukker afstemingen på onsdag.
#23 MOVIE1000 15 år siden
har set T1 & T2
Aliens (skal der ikke stå Alien?)
Titanic
kan ikke huske om jeg har set True lies nej det har jeg ikke men jeg har den liggende, købte den for ca ½ år siden i en arnold swarznegger box. det kan være man skulle se den i løbet af næste uge? er den noget ved?
#24 Highland Park 15 år siden
Jeg stemte på "Aliens", men det kunne lige så godt have været på "The Abyss" ("Director's Cut" naturligvis).
#25 Twister 15 år siden
#26 Åkepool 15 år siden
#27 MOVIE1000 15 år siden
#26 tak for oplysningen er det så en af de bedre Arnolds film eller er det der imellem?
#28 Bobby Singer 15 år siden
#29 Twister 15 år siden
Nu har Arnold jo faktisk lavet nogen gode film så det er egentlig lidt svært at placere True Lies synes jeg. Jeg synes den hører til i klassen lige under Arnolds bedste film (altså i toppen af midterfeltet). Det er en ganske god action film med en del komiske indslag der fungerer udmærket. Synes da den er værd at se hvis man ikke allerede har set. Ganske god underholdning (hverken mere eller mindre)
#30 Åkepool 15 år siden
Jeg synes da helt sikkert at du skal få set den hurtigst muligt.