En perfekt film om nogle lovløse mænd, som tiden er ved at løbe fra. William Holden har rollen som den resolutte, principfaste bandeleder, der med et enkelt blik viser, hvad han tænker, og fra hvem én kort, skarp sætning er nok til at sætte tingene på plads. ... Og nåja, så er der den laaaaaaange peptalk, der skal få hans mænd til at følge ham i kamp.
Jeg tænkte først The Sting, hvor han er THE Redford og så Alle Præsidentens Mænd, men der et eller andet med hans præstation i Brubaker .... nej, hul i det ...
The Sting!
Og har man sagt Redford, må man sige:
Paul Newman?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#108 Jeg må svare lidt forudsigeligt, selvom han har haft et par fantastiske roller... American Beauty er dog den hvor han virkelig viser hvad han kan. At præstere både at være et dumt svin og skabe sympati for sin figur i et hug er imponerende.
Jeg fortsætter igen med en der bør være svær: Robert Pattinson?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#109 Så må Twilight, New Moon og Eclipse elskeren over dem alle, mr. Love himself, på banen! Remember Me, som jeg så med lillepigen. Der gjorde han det faktisk ganske ok!
Gary Oldman
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#101 misuma 14 år siden
Vincent D'onofrio?
#102 Lord Beef Jerky 14 år siden
#103 lyspunkt 14 år siden
Jeg synes hans rolle som Edgar i Men in Black er helt fantastisk, selvom han nok også har lavet seriøse rolle.
Jeg smider en Gammel Dansk på bordet: Karl Stegger ?
#104 wimmie 14 år siden
Jeg har selv stort set ingen forstand på (gamle) danske film, så det skal nok ikke være mig der kører tråden videre her.
#105 filmz-Bruce 14 år siden
Det er svært! Han har været uovertruffen i over 20 film. Men jeg vælger Martha!!!
William Holden
#106 BN 14 år siden
En perfekt film om nogle lovløse mænd, som tiden er ved at løbe fra. William Holden har rollen som den resolutte, principfaste bandeleder, der med et enkelt blik viser, hvad han tænker, og fra hvem én kort, skarp sætning er nok til at sætte tingene på plads. ... Og nåja, så er der den laaaaaaange peptalk, der skal få hans mænd til at følge ham i kamp.
;-)
Robert Redford?
#107 filmz-Bruce 14 år siden
Jeg tænkte først The Sting, hvor han er THE Redford og så Alle Præsidentens Mænd, men der et eller andet med hans præstation i Brubaker .... nej, hul i det ...
The Sting!
Og har man sagt Redford, må man sige:
Paul Newman?
#108 wimmie 14 år siden
Kevin Spacey?
#109 Lord Beef Jerky 14 år siden
Jeg fortsætter igen med en der bør være svær: Robert Pattinson?
#110 filmz-Bruce 14 år siden
Gary Oldman