Gravatar

#161 wimmie 14 år siden

Cape Fear (den gamle) - selv Night of the Hunter kommer lige i hælene; Han spiller lidt samme type bad guy - bare langt mere creepy i Cape Fear. Perfekt præstation.

Jude Law?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#162 filmz-jonasgr 14 år siden

Closer

En fantastisk ensemble præstation hvor han er en ud af fire som leverer skuespil som kommer helt ind under huden på en. Han er egentlig et svin, det er de allesammen, men formår at skabe en smule medfølelse for ham.

Mike Nichols ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#163 wimmie 14 år siden

Nu er det fristende at sige Closer igen, da det er en fremragende film. Dog synes jeg The Graduate er lige et lille hak bedre, så det bliver mit valg.
Regarding Henry er også en overset lille perle med en fremragende Harrison Ford...

Men nej, The Graduate it is :D

Harrison Ford? :D
Gravatar

#164 dyg 14 år siden

Slet ingen tvivl i mit sind: Air Force One er uden tvivl den.. mest elendige film han har lavet. Hans bedste præstation/film er derimod slet ikke nem. Jeg elsker Indy, jeg elskede Star Wars og jeg er helt tosset med Blade Runner.

Men Harrison Ford vil altid være Indy, og derfor bliver jeg nødt til at tage Raiders of the Lost Ark. Et perfekt eventyr!

Todd Solondz (som instruktør, naturligvis)?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#165 Lord Beef Jerky 14 år siden

#164 Helt bestemt Happiness... her kulminerede hans karriere for mig, hvor han siden har lavet helt fine film, men slet ikke på samme niveau.

Megan Fox?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#166 Skeloboy 14 år siden

#165 - har ikke se Life During Wartime endnu, men jeg foretrækker Palindromes fremfor Happines. Som dog også er rigtig fed
Gravatar

#167 wimmie 14 år siden

Den var ond... :/
Men i de 3 film jeg har set hende i vil jeg sige at hun er bedst i "Jennifer's Body" - ikke en genial film men heller ikke så dårlig som forventet. Hun spiller måske ikke ligefrem til en oscar i den, men fik alligevel fornemmelsen af at hun levede sig ind i rollen som ond bitch - om det er noget der falder hende naturligt skal jeg ikke kunne sige ;)

Ben Affleck?
Gravatar

#168 dyg 14 år siden

Aflleck was the bomb in Phantoms!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#169 misuma 14 år siden

Ben Afflect? Jeg tillader mig at nævnte hans egen film Gone Baby Gone. Fantastisk film med fantastiske skuespillere som giver stof til eftertanke...fantastisk oplevelse. Fik jeg sagt hvor fantastisk filmen er?

Elijah Wood?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#170 elwood 14 år siden

Ikke et bidrag men hans (ben Affleck) lille succes tale til børshajerne i Boiler Room er ret fed synes jeg.

bare et lille uddrag 8-)

Jim Young: You Want details? Fine. I drive a Ferrari, 355 Cabriolet, What's up? I have a ridiculous house in the South Fork. I have every toy you could possibly imagine. And best of all kids, I am liquid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: