Boondock Saints comes to mind, altså den første :P Han er excentrisk som i mange andre film, men dette er den perfekte scene for hans genialitet/vanvid.
Ghita Nørby
The only way to beat a troll is to not play their game.
Nu bliver jeg sikkert slagtet men jeg har altid syntes at Ghita Nørby var en smule irriterende og overvurderet - dog var hun meget charmerende i sine unge dage. Men jeg husker nu alligevel hendes præstation som Regitze i Dansen med Regitze som en meget overbevisende tour de force :)
Steven Spielberg?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Trapped - filmen er måske en ret ordinær thriller men jeg synes næsten hun stjæler billedet og er overbevisende som den kidnappede lille pige. Kær uden at være sukkersød og især god i de "paniske" øjeblikke. Det skal så lige siges at jeg ikke har set I am Sam hvor hun efter sigende skulle være rigtig god.
Antonio Banderas?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Den var faktisk svær, tror vi skal helt tilbage til "Philadelphia" før jeg kan finde en nævneværdig præstation, ikke fordi jeg ikke bryder mig om ham, han er bare ikke en A-grade skuespiller generelt, imo :]
#181 Patriarch 14 år siden
Dafoe?
#182 Riqon 14 år siden
Ghita Nørby
#183 wimmie 14 år siden
Men jeg husker nu alligevel hendes præstation som Regitze i Dansen med Regitze som en meget overbevisende tour de force :)
Steven Spielberg?
#184 Skeloboy 14 år siden
Dakota Fanning?
#185 wimmie 14 år siden
Det skal så lige siges at jeg ikke har set I am Sam hvor hun efter sigende skulle være rigtig god.
Antonio Banderas?
#186 chronaden 14 år siden
Den var faktisk svær, tror vi skal helt tilbage til "Philadelphia" før jeg kan finde en nævneværdig præstation, ikke fordi jeg ikke bryder mig om ham, han er bare ikke en A-grade skuespiller generelt, imo :]
Yimou Zhang? (som director ofcourse)
#187 filmz-Bruce 14 år siden
Chan-wook Park?
#188 Skeloboy 14 år siden
Ingmar Bergman?
#189 chronaden 14 år siden
Set "Curse of the Golden Flower"?
#190 Skeloboy 14 år siden