#212 Jeg nupper Double Indemnity, selvom der er næsten dødt løb med Sunset Boulevard. Some Like it Hot og The Apartment er dog ligeså store klassikere indenfor deres felt!
Jack Lemmon?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har en svaghed for "Gnavne gamle mænd" - der i øvrigt kommer på BD senere på måneden - hvori Lemmon er helt fantastisk. Her udfolder han - sammen med ditto fantastiske Walter Matthau - sit store, komiske talent. Det var et suverænt samspil, de to havde.
Walter Matthau?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg bliver nød til at sige "Hvem støver af?" eller på engelsk "The Odd Couple". Det er uden tvivl en af de komedier, jeg har grinet mest af, og den er ligeså med Matthau og Lemmon i storform.
Henry Fonda?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#211 BN 14 år siden
Der er vel ikke noget galt i, at tråden engang imellem må vente ganske kort tid, til der dukker en kender af filmhistorien op? ;-)
#212 Skeloboy 14 år siden
Billy Wilder?
#213 filmz-Bruce 14 år siden
Jack Lemmon?
#214 Yoda 14 år siden
Jeg har en svaghed for "Gnavne gamle mænd" - der i øvrigt kommer på BD senere på måneden - hvori Lemmon er helt fantastisk. Her udfolder han - sammen med ditto fantastiske Walter Matthau - sit store, komiske talent. Det var et suverænt samspil, de to havde.
Walter Matthau?
#215 Benway 14 år siden
Henry Fonda?
#216 Yoda 14 år siden
Charles Bronson?
#217 Collateral 14 år siden
Peter Jackson (hvis vi nu ikke regner LOTR med)?
#218 dyg 14 år siden
Hayao Miyazaki?
#219 wimmie 14 år siden
Ville have svaret Braindead :p
#220 dyg 14 år siden