Den var svær! Han har så mange flotte film bag sig, at jeg næsten ikke kan vælge. Valget står mellem "Princess Mononoke" og "Spirited Away" aka "Sen to Chihiro no kamikakushi". Det bliver den sidste, der løber med sejren ... en fantastisk, magisk fortælling, som jeg kan se igen og igen. Disney, go home!
Jamie Lee Curtis?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Alien(s) (kan slet ikke vælge imellem de 2 første film) - film der i høj grad satte nye standarder for kvinder i action- og gyserfilm :) Kan slet ikke forestille mig andre i rollen.
Martin Sheen?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#221 Yoda 14 år siden
Den var svær! Han har så mange flotte film bag sig, at jeg næsten ikke kan vælge. Valget står mellem "Princess Mononoke" og "Spirited Away" aka "Sen to Chihiro no kamikakushi". Det bliver den sidste, der løber med sejren ... en fantastisk, magisk fortælling, som jeg kan se igen og igen. Disney, go home!
Jamie Lee Curtis?
#222 Spanner 14 år siden
Noget af det bedste 80erne gav os i komediegenren. Og så er hun så flink at have en topløs scene :)
Chevy Chase?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#223 wimmie 14 år siden
Winona Ryder?
#224 Twister 14 år siden
Christmas Vacation - simpelthen fordi Chase som Clark Griswalt er awesome og fordi denne film er så herlig nostalgisk! :D
Terrence Mallick?Wimmie. Damerne først.
#225 wimmie 14 år siden
#226 Twister 14 år siden
daaaamn you ;D
#227 misuma 14 år siden
#228 wimmie 14 år siden
#229 misuma 14 år siden
Sigourney Weaver?
#230 wimmie 14 år siden
Kan slet ikke forestille mig andre i rollen.
Martin Sheen?