Gravatar

#251 wimmie 14 år siden

Damn youse!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#252 filmz-Bruce 14 år siden

#250 Åhhhhh ... ECLIPSE!!!

Will Ferrell?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#253 Skeloboy 14 år siden

#252 - har aldrig været den store Will Ferrel fan, men hans lille og skæve rolle i Drowning Mona er rigtig fed. En film, jeg personlig synes er meget undervurderet.

Jean-Pierre Jenuet (og evt. Eric Caro) ?

Gravatar

#254 Lord Beef Jerky 14 år siden

#253 Amelie! Blandt de bedste feel-good film nogensinde! Eric Caro? Sikkert City Of Lost Children... smuk film med nogle super skæve idéer hvad angår kameraarbejdet (og en masse andet naturligvis).

Kristy Swanson?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#255 Skeloboy 14 år siden

#254 - fik det formuleret lidt dårligt...mente bare, at hans film med Eric Caro også tæller med :)
Gravatar

#256 filmz-Bruce 14 år siden

#254 Synd hun ligner lort idag med de botox læber, hun var køn engang, men jeg tager Higher Learning af John Singleton.

James Spader?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#257 Lord Beef Jerky 14 år siden

#255 Efter et kig på imdb, var det så Marc Caro du mente? Anyway, jeg står stadig fast på Amelie, og fik lige nævnt den oversete City Of Lost Children, så det er kun godt =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#258 wimmie 14 år siden

Jaja, nu griner i nok - men Wes Craven's "Deadly Friend" er en personlig favorit og ren nostalgi - og én af de film jeg altid husker Kristy Swanson for. Og naturligvis Buffy-filmen :D

Edit: Bruce kom først - så jeg er med på James Spader :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#259 Skeloboy 14 år siden

#257 - ja, Marc...var faktisk helt 100% sikker på han hed Eric...:)

Er City of Lost Children overset?...det er klart den, jeg ville have nævnt...før Amelie også(men vil også nævne A Very Long Engagement før).

#256 - har også set få film med ham, men jeg tvivler på, at nogen af hans film kan stikke hans suveræne og velafbalancerede præstation i Sex, Lies, and Videotape

#254 - den er svær...Badlands eller A Straight Story...jeg tager Badlands, fordi hun reelt er så meget ældre end hendes filmrolles alder, men spiller hamrende overbevisende.

Rick Moranis?
Gravatar

#260 Lord Beef Jerky 14 år siden

#259 Generelt ja... synes bestemt langt de fleste tænker Amelie og/eller Delicatessen når de hører ordet Jeunet. Men generelt er jeg ret glad for alle hans film,,, lige bortset for hans bidrag til Alien-franchisen.

Skriv ny kommentar: