Jeg så "Possession" her fornyligt - og selvom filmen skuffede, så synes jeg faktisk at Sarah Michelle Gellar var rigtig god i den. Generelt er jeg heller ikke hendes største fan, men også "Veronica decides to die" ser ud til at være interessant og hun skulle efter syneladende være rigtig god i den :) Synes også hun var fin nok i "Cruel Intentions" - hvor det jo var meningen hun skulle være vampet :)
Cuba Gooding Jr.?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Synes også hun var fin nok i "Cruel Intentions" - hvor det jo var meningen hun skulle være vampet :)
Helt enig. Hendes bedste præstation var dog efter min mening i Buffy-episoden "The Body", hvor det faktisk er synd, der spildes tid på en slåskamp til sidst.
wimmie (243) skrev:
Cuba Gooding Jr.?
Ja, hvad pokker er der blevet af ham. Blev han også offer for "Pearl Harbor"? :)
Nå, "Jerry McGuire", hvor han har den helt rigtige snert af lidt selvfed sportsstjerne, der trods alt stadig har lidt af idealismen tilbage. Men det var så også Oscar-præstationen. "Show me the money!" :)
#244 Jeg er helt enig med dig i at SMGs bedste præstation er i "The Body"-afsnittet. Det er et helt fantastisk afsnit, hvor man næsten holder vejret mens man ser hendes reaktion udfolde sig på skærmen. Det er synd, at så mange har stemplet hende som dårlig skuespiller, baseret på lidt viden fra Buffy og Scooby Doo.
Hun er rigtig fin i "Working Girl" ('Coffee? Tea? Me?') men jeg vælger at sige at hun er allerbedst i dramaet "Men don't leave" - en sød og rørende lille film :)
Christina Ricci?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#247 Hmmm, jeg må sgu sige Big Trouble In Little China. Han er perfekt til bad ass macho typen, og har en fin komisk timing, og lige præcis i Big Trouble In Little China formår han at blande de to ting til perfektion.
Taylor Lautner?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#241 cyberzed 14 år siden
#242 Herrguth 14 år siden
#243 wimmie 14 år siden
Synes også hun var fin nok i "Cruel Intentions" - hvor det jo var meningen hun skulle være vampet :)
Cuba Gooding Jr.?
#244 filmz-Claudius 14 år siden
Helt enig. Hendes bedste præstation var dog efter min mening i Buffy-episoden "The Body", hvor det faktisk er synd, der spildes tid på en slåskamp til sidst.
Ja, hvad pokker er der blevet af ham. Blev han også offer for "Pearl Harbor"? :)
Nå, "Jerry McGuire", hvor han har den helt rigtige snert af lidt selvfed sportsstjerne, der trods alt stadig har lidt af idealismen tilbage. Men det var så også Oscar-præstationen. "Show me the money!" :)
Joan Cusack?
#245 Herrguth 14 år siden
#246 wimmie 14 år siden
Christina Ricci?
#247 elwood 14 år siden
Kurt Russel?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#248 frankdrebin 14 år siden
22:35 that is.
#249 wimmie 14 år siden
Hehe, sjovt nok. Jeg kan dog ikke tage tv2 film ;)
#250 Lord Beef Jerky 14 år siden
Taylor Lautner?