Jeg ved ikke, hvem Daniel Brùel er. Men hvis der menes Daniel Brühl, så står valget for mit vekommende mellem "Die fetten Jahre sind vorbei" og "Good Bye, Lenin" ... valget falder på sidsnævnte, som er en fantastisk "Ostalgi"-film, hvor Brühl viser sit komiske såvel som dramatiske talent. En stor film.
David Strathairn?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Kathy Bates-filmen over alle Kathy Bates-film: MISERY! Hun spiller en led psyko-bitch på en så overbevisende måde, at jeg ryster i trussen alene ved at skrive hendes navn!
James Caan?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#271 filmfan 14 år siden
Roberto Benigni?
#272 filmz-Bruce 14 år siden
#273 JHP 14 år siden
Emile Hirsch
#274 filmfan 14 år siden
#275 BN 14 år siden
Han er også med i 'American History X' som konens nye kæreste, som Edward Norton ser sig sur på.
#276 cansi 14 år siden
Into the wild- Efter at have set den film havde jeg serioest lyst til at droppe alt i livet og tage ud paa vildmarken ;)
Daniel Brùel ?
#277 Yoda 14 år siden
Jeg ved ikke, hvem Daniel Brùel er. Men hvis der menes Daniel Brühl, så står valget for mit vekommende mellem "Die fetten Jahre sind vorbei" og "Good Bye, Lenin" ... valget falder på sidsnævnte, som er en fantastisk "Ostalgi"-film, hvor Brühl viser sit komiske såvel som dramatiske talent. En stor film.
David Strathairn?
#278 jessup 14 år siden
Kathy Bates
#279 Yoda 14 år siden
Kathy Bates-filmen over alle Kathy Bates-film: MISERY! Hun spiller en led psyko-bitch på en så overbevisende måde, at jeg ryster i trussen alene ved at skrive hendes navn!
James Caan?
#280 jessup 14 år siden
Orson welles - dont mention the war - dvs. ikke som instruktør og ikke den 3. mand.