Jamen vi har jo haft den gode Ghita på banen... :-)
Lookie:
wimmie (183) skrev:
Nu bliver jeg sikkert slagtet men jeg har altid syntes at Ghita Nørby var en smule irriterende og overvurderet - dog var hun meget charmerende i sine unge dage. Men jeg husker nu alligevel hendes præstation som Regitze i Dansen med Regitze som en meget overbevisende tour de force :)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Jamen vi har jo haft den gode Ghita på banen... :-)
Lookie:
wimmie (183) skrev:
Nu bliver jeg sikkert slagtet men jeg har altid syntes at Ghita Nørby var en smule irriterende og overvurderet - dog var hun meget charmerende i sine unge dage. Men jeg husker nu alligevel hendes præstation som Regitze i Dansen med Regitze som en meget overbevisende tour de force :)
Jeg har også ændret den til Carl Stegger - han gjorde for lædervesten hvad Brando gjorde for den hvide t-shirt.
#285 Hvad insinuerer du? Manden var jo verdens mest kompetente skuespiller. Problemet er det gevaldige udvalg af kvalitetsroller, han gennem tiden har spillet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Den er ikke så svær. For mig er "Nine to Five" den optimale Lily Tomlin-film. En super 80'er-flick, hvor Tomlin har et cool samspil med Fonda og Parton.
Glen Close?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#281 filmz-Bruce 14 år siden
James Mason?
#282 jessup 14 år siden
Carl Stegger
#283 weebs 14 år siden
Jamen vi har jo haft den gode Ghita på banen... :-)Lookie:
#284 jessup 14 år siden
Jeg har også ændret den til Carl Stegger - han gjorde for lædervesten hvad Brando gjorde for den hvide t-shirt.
#285 wimmie 14 år siden
#286 filmz-Bruce 14 år siden
#287 jessup 14 år siden
Lilly Tomlin
#288 Yoda 14 år siden
Glen Close?
#289 chronaden 14 år siden
River Phoenix?
#290 Yoda 14 år siden
Chris Penn?