Jeg mener at de fleste af hans optrædener må betragtes som cameos så jeg husker ham kun som sig selv i Curb Your Enthusiasm hvilket han gør ret overbevisende.
Lloyd Bridges ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Ubetinget hans rolle som stout, rolig gårdmand i 'Babe', hvor han næsten uden ord, ja, bare ved sin fysiske fremtræden og sin mimik leverer en klassisk eventyr-figur, der er som taget ud af et H.C. Andersen-eventyr eller lign.
Jeg så the seven year itch fra et par uger siden hvor de to hovedroller brilliere (Monroe den ene). Hun havde helt sikkert et talent for det komiske og med sin sødme og udseende et stort aktiv på film.
Alt hvor han spiller Philip Marlowe! Men nej, det er nok rollerne i Night of the Hunter, Cape Fear og Out of the Past man husker ham og så selvfølgelig serien "War and Remembrance" som Pug.
Jeg vælger dog Night of the Hunter.
Charles Laughton?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#471 chronaden 14 år siden
No hard feelings wimmie? :]
#472 wimmie 14 år siden
Arh...jeg ved nu ikke, er stadig ret tøsefornærmet...at du ved det! :p
#473 chronaden 14 år siden
Forestil dig dette ansigt på mig, så undskyldende er jeg. :|
#474 wimmie 14 år siden
#475 lyspunkt 14 år siden
Jeg mener at de fleste af hans optrædener må betragtes som cameos så jeg husker ham kun som sig selv i Curb Your Enthusiasm hvilket han gør ret overbevisende.
Lloyd Bridges ?
#476 filmz-Bruce 14 år siden
James Cromwell?
#477 BN 14 år siden
Marilyn Monroe?
#478 jessup 14 år siden
Robert Mitchum?
#479 filmz-Bruce 14 år siden
Jeg vælger dog Night of the Hunter.
Charles Laughton?
#480 Antlion 14 år siden