Det var denne film, hun burde have fået sin Oscar for - og ikke 'The Reader'. Jeg tror ikke, jeg nogensinde har set et bedre og mere overbevisende portræt af en kvinde i ægteskabelig og følelsesmæssig krise. Særligt scenen hvor hun
lidt for hurtigt er blevet "god igen" og laver morgenmad til sin mand,
er et godt eksempel på Winslets forbilledlige skuespil.
"Elizabeth" er selvfølgelig oplagt, men hun gjorde det også godt i film som "The Aviator" og "The Missing". Men min stemme falder dog nok på hendes helt ustyrlige karakter i "The Shipping News".
Once Upon a Time in the West, hands down. Han er fantastisk som Cheyenne.
Cheyenne skrev:
You know, Jill, you remind me of my mother... She was the biggest whore in Alameda and the finest woman that ever lived. Whoever my father was, for an hour or for a month - he must have been a happy man.
Henry Fonda?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Han har aldrig været bedre end i rollen som den følsomme, underfundige pianist med det spøjse navn "1900". Han leverer her en flot og perfekt præstation som denne ensomme, glemte (og stærkt symbolske) skæbne.
Der er tale om et moderne, småfilosofisk eventyr af instruktøren Giuseppe Tornatore. Han er som bekendt italiener, så vi bliver lidt ved det italienske:
#581 BN 14 år siden
Revolutionary Road
Det var denne film, hun burde have fået sin Oscar for - og ikke 'The Reader'. Jeg tror ikke, jeg nogensinde har set et bedre og mere overbevisende portræt af en kvinde i ægteskabelig og følelsesmæssig krise. Særligt scenen hvor hun
Nu vi er i gang:
Leonardo DiCaprio?
#582 chronaden 14 år siden
Cate Blanchett?
#583 filmz-Claudius 14 år siden
"Elizabeth" er selvfølgelig oplagt, men hun gjorde det også godt i film som "The Aviator" og "The Missing". Men min stemme falder dog nok på hendes helt ustyrlige karakter i "The Shipping News".
Jason Robards?
#584 Spanner 14 år siden
Henry Fonda?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#585 Slettet Bruger [3557363215] 14 år siden
Tim Roth?
#586 BN 14 år siden
The Legend of 1900
Han har aldrig været bedre end i rollen som den følsomme, underfundige pianist med det spøjse navn "1900". Han leverer her en flot og perfekt præstation som denne ensomme, glemte (og stærkt symbolske) skæbne.
Der er tale om et moderne, småfilosofisk eventyr af instruktøren Giuseppe Tornatore. Han er som bekendt italiener, så vi bliver lidt ved det italienske:
Sophia Loren?
#587 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#588 BN 14 år siden
Godt at høre! :-) ... Jeg synes ikke, der er så mange herinde der kan lide eller overhovedet har set den.
#589 elwood 14 år siden
Så der self. også duellen. Og scenen hvor det hele er lidt i bevægelse så at sige, mens han spiller.
Men enough off topic 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#590 Antlion 14 år siden
Kemien mellem hende (den manipulerende skønhed), og Mastroianni (den arrogante forretningsmand) i De Sicas "Matrimonio all'italiana" er magisk!
Robert Bresson?