En veloplagt og morsom Eddie Murphy i en ganske udmærket komedie, som jeg kun giver 4/6, men som ikke desto mindre er det bedste jeg har set fra hans hånd. Hans øvrige film siger mig ikke rigtig noget, selvom et par af dem da kan ses.
Death Bec.... nej måske ikke. Tja, der er et hav af film, hvor Meryl har givet en stor performance. Hun ER en fantastisk skuespiller og senest i Doubt, gjorde hun det igen. Det er dog nok altid Sophies Choice, jeg vender tilbage til. Formentlig kan enhver spille troværdigt i filmens store scene, men Streep giver et hjertevarmt portræt filmen igen.
Sophies Choice.
Glem det :) For sent!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#571 wimmie 14 år siden
Tak - skriver vist halvt i søvne lige nu ;)
Vangelis = Blade Runner! No doubt :)
Musikken er så fed deri og skaber en kæmpe del af stemningen.
Michelle Pfeiffer?
#572 filmz-Claudius 14 år siden
Her burde jeg nok sige "A Thousand Acres". Det er trods alt svært at gå galt med Shakespeare, selv ved en nyfortolkning.
Modsat var hun herligt veloplagt som skurk i "Stardust".
Brion James?
#573 BN 14 år siden
Noone expects the Spanish inquisitiion!
"Med vilje"??
Så bliver det den bløde lænestol!!!
#574 jessup 14 år siden
Kan der nævnes andre film end den udødlige Casablanca ? Jeg kan ihvert fald ikke komme i tanke om andre :)
Now, Yoyager skal da abolut nævnes
#575 Åkepool 14 år siden
"Blade runner", without a doubt. Ja, jeg er bare vild med ham der.
John Landis?
#576 BN 14 år siden
Coming to America
En veloplagt og morsom Eddie Murphy i en ganske udmærket komedie, som jeg kun giver 4/6, men som ikke desto mindre er det bedste jeg har set fra hans hånd. Hans øvrige film siger mig ikke rigtig noget, selvom et par af dem da kan ses.
Meryl Streep?
#577 Skeloboy 14 år siden
Kate Winslet(som jeg personligt mener, er hendes aftager)?
#578 filmz-Bruce 14 år siden
Sophies Choice.
Glem det :) For sent!
#579 BN 14 år siden
Hov! ;-)
#580 filmz-Bruce 14 år siden