Ja, personligt er jeg jo meget glad for hans rolle som Dr.Doctor i Spies Like Us ;-)
#68 Jeg synes nu nok vi er kommet lidt langt tilbage. Nok er Jeanne d'Arch vel egentlig det rigtige svar, men da jeg ikke har set den andet i klip, må jeg nok sige Vampyr/Vampier som jeg svagt kan huske at have set i en tysk synkroniseret udgave på ZDF.
Lad os blive i gysergenren: Vincent Price ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#75 - også enhelt suveræn birolle-skuespiller! Den er svær, men jeg tager en lille outsider, og siger The Long Kiss Goodnight. Han spiller rollen som skurk med en tilpas afmålthed.
Endnu en birolleskuespiller, som heldigvis har fået hovedroller nu(og den er svær):
Almost Famous! En af mine absolutte favoritfilm. Jeg elsker hele stemningen i filmen, og at man kan mærke Crowes kærlighed til hver eneste af rollerne i filmen. Jeg kan dog også godt lide både Jerry McGuire, Elizabethtown og Vanilla Sky, men ingen af dem når Almost Famous til sokkeholderne.
#71 wimmie 14 år siden
Jeg var også rigtig glad for "Dr. Parnassus" :)
#72 dyg 14 år siden
#73 lyspunkt 14 år siden
Jeg synes nu nok vi er kommet lidt langt tilbage. Nok er Jeanne d'Arch vel egentlig det rigtige svar, men da jeg ikke har set den andet i klip, må jeg nok sige Vampyr/Vampier som jeg svagt kan huske at have set i en tysk synkroniseret udgave på ZDF.
Lad os blive i gysergenren: Vincent Price ?
#74 wimmie 14 år siden
Jake Gyllenhaal?
#75 tiany 14 år siden
David Morse ?
#76 Skeloboy 14 år siden
Endnu en birolleskuespiller, som heldigvis har fået hovedroller nu(og den er svær):
Philip Seymour Hoffman?
#77 frankdrebin 14 år siden
Lækker film, en af mine yndlings! Edward Norton, Barry Pepper og Philip Seymour Hoffman har en god kemi, og især Hoffman spiller rigtig rigtig godt :)
Er også vild med ham i The Big Lebowski! ;)
Peter Stormare?
#78 tiany 14 år siden
Hamilton
En overbevisende svensk spion-thriller med Mark Hamill som skurk - klasse.
Instruktør Cameron Crowe ?
#79 Herrguth 14 år siden
Jeg kan dog også godt lide både Jerry McGuire, Elizabethtown og Vanilla Sky, men ingen af dem når Almost Famous til sokkeholderne.
Joe Dante?
#80 wimmie 14 år siden
Kevin Kline?