Er det skidt når man faktisk næsten ikke kan huske forskel på Tommy Boy og Black Sheep, da Chris Farley og David Spade er med i dem begge. Synes ofte Chris Farley var bedst i de små biroller i f.eks. Wayne's World 2 og Billy Madison
Hvis det skal være en film vil jeg nok sige at hans præstation i "Stranger than Fiction" er den bedste mens han er sjovest i "Achorman" - jeg har en svaghed for "Anchorman" så det bliver den ;) Allerbedst synes jeg om hans SNL-dage.
Tom Cruise
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Short Cuts - men han er faktisk generelt en ret fed skuespiller (ud over at være en ret fed sanger) Hans lille rolle i Short Cuts sammen med Lily Tomlin var rigtig god.
Colin Farrell?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
"The Imaginarium of Doctor Parnassus" - jeg ved at der er mange som ikke er så glade for filmen, men jeg fandt den helt fantastisk. Den er et overflødighedshorn af flotte og fantasifulde billeder.
Carl Th. Dreyer?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Twelve Monkeys - Genial film. Meget intelligent med gode plt twists og en rigtig spændende præmis. Atmosfæren er også rigtig god! The Imaginarium of Doctor Parnasses er dog lige bag efter i min bog.
Jim Carrey?
EDIT. Oops. sorry Collateral. Så ikke lige din post!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#61 tiany 14 år siden
Synes ofte Chris Farley var bedst i de små biroller i f.eks. Wayne's World 2 og Billy Madison
Will Ferrell ?
#62 wimmie 14 år siden
Allerbedst synes jeg om hans SNL-dage.
Tom Cruise
#63 Skeloboy 14 år siden
Apropos Magnolia, så tager vi lige min favorit birolleskuespiller:
John C. Reilly?
#64 wimmie 14 år siden
#65 lyspunkt 14 år siden
Jeg har lige set ham i Cirque de Freak, hvor han gjorde det rigtig godt i en ellers ret ligegyldig film.
Tom Waits ?
#66 wimmie 14 år siden
Colin Farrell?
#67 stoffer 14 år siden
Terry Gilliam?
#68 Collateral 14 år siden
Carl Th. Dreyer?
#69 Twister 14 år siden
Twelve Monkeys - Genial film. Meget intelligent med gode plt twists og en rigtig spændende præmis. Atmosfæren er også rigtig god!
The Imaginarium of Doctor Parnasses er dog lige bag efter i min bog.
Jim Carrey?EDIT. Oops. sorry Collateral. Så ikke lige din post!
#70 Collateral 14 år siden