Men du ser dem i bio??? Har du set den med de der hamstre endnu så? Filmz dødsmetalguy ser Martin Lawrence. Det skal du drilles med :D :D (Må hellere punke dig på FB ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Men du ser dem i bio??? Har du set den med de der hamstre endnu så? Filmz dødsmetalguy ser Martin Lawrence. Det skal du drilles med :D :D (Må hellere punke dig på FB ;))
Hahaha ej okay, det er jo ved at være nogle år siden jeg forvildede mig ind til National Security:-D Jeg vil også godt lide påpege at jeg ikke skaber mig, hvis jeg bliver bedt om at klappe i. Jeg respekterer jo som oftest andre mennesker.
Og NEJ! den der hamster film skal jeg ikke se hahaha, end ikke med min datter.
Folk som dem du nævner er nært beslægtet med idioterne, der skal gentage de sidste tre ord af enhver sej replik eller punchlinen på de jokes, de ser på lærredet.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
har som sådan ikke noget i mod at folk hvisker en lille kommentar tl deres sidemand en gang imellem så længe jeg ikke kan høre det
noget der virkeligt kan pisse mig a det er dem der ikke kan lade deres lille lorte mobil være når de sidder i en biograf. det er jo åbenbart meget vigtigt at man er i kontakt med sine venner hele tiden også selvom man er i biografen og irreterer andre med det aånsvagelys fra mobilen. jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor folk som dem vil gå i biografen når de ikke en gang følger med i filmen.
jeg har tit skulle true folk med a kyle deres mobil helt op til læredet før de har lært det
her en forleden dag var jeg biffen med min far og se transformeres 2. Ved siden af var der en dame, der hele tiden kiggede vis nu Tager
optimus primes død
[Så kiggede hu igen og igen og igen arr jeg forstår ikke hvorfor hun gjorde måske at jeg havde sådan et smukt andsigt :D. Eller hun er bare en damn nysgerrig dame der gider ikke se filmen men se mig.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#31 davenport 15 år siden
(Må hellere punke dig på FB ;))
#32 PredatorX 15 år siden
Hahaha ej okay, det er jo ved at være nogle år siden jeg forvildede mig ind til National Security:-D Jeg vil også godt lide påpege at jeg ikke skaber mig, hvis jeg bliver bedt om at klappe i. Jeg respekterer jo som oftest andre mennesker.
Og NEJ! den der hamster film skal jeg ikke se hahaha, end ikke med min datter.
#33 kasper0204 15 år siden
Det er MARSVIN! xD
#34 PredatorX 15 år siden
potato potarto
#35 Spanner 15 år siden
Folk som dem du nævner er nært beslægtet med idioterne, der skal gentage de sidste tre ord af enhver sej replik eller punchlinen på de jokes, de ser på lærredet.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#36 filmzkim 15 år siden
Haha, FAMILIEQUIZ XD
#37 ilovfilm 15 år siden
noget der virkeligt kan pisse mig a det er dem der ikke kan lade deres lille lorte mobil være når de sidder i en biograf. det er jo åbenbart meget vigtigt at man er i kontakt med sine venner hele tiden også selvom man er i biografen og irreterer andre med det aånsvagelys fra mobilen. jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor folk som dem vil gå i biografen når de ikke en gang følger med i filmen.
jeg har tit skulle true folk med a kyle deres mobil helt op til læredet før de har lært det
#38 Batsy 15 år siden
#39 filmz-Bruce 15 år siden