Gravatar

#1 inflector 15 år siden

Ja emnet har været oppe før, men jeg skal satme lige have luft. Har lige været i biffen og set den glimrende District 9. Fornøjelsen blev dog lettere begrænset af en eller knallert Brian type, der sad en 3-4 rækker bag mig og med jævne mellemrum skulle komme med bøvede kommentarer. Jeg fik desværre aldrig lokaliseret idioten, så jeg kunne have bedt ham om at lukke røven, men det er sq lidt svært i mørket(alstå at se folk). Blandt andet skulle der under filmens sidste scence, brøles Boooring ud og hele salen.
Hvorfor står der ikke kampklædte biografvagter klar til at afstraffe sådan en idiot?

Jeg synes, jeg på det sidste har haft relativt mange lignende oplevelser, hvor man er nødt til at bedde folk om at holde kæft. Det kan simpelthen ikke være rimeligt, er jeg den eneste der er ved at være godt gammeldags pissesur over det her?

Brokke mode afsluttet.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 chronaden 15 år siden

Ingen grund til at vide hvor han helt præcist sidder, du vender dig om i hans generelle retning og ytrer "KAN DU IKKE GÅ UDENFOR HVIS DU SKAL SNAKKE?"

Lige netop den sætning har jeg brugt uttalige gange nu, og den virker hver gang. Er skuffet over du ikke "tør" sige fra i biffen men istedet prøver at komme af med dine aggressioner på filmz :-)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3 Patriarch 15 år siden

Jeg oplevede én der sagde noget lign. og det var kommet til afstrafning hvis ham der bad dem tie var blevet lokaliseret.

Anyway, jeg synes faktisk det burde være en del af personalets arbejde at monitorere snak og råb i biffen, og handle derefeter.

Sidst vi havde denne tråd foreslog jeg at der skulle ligge en skarpskytte oppe ved lærdet med lyddæmpet riffel og natkikkert. Måske ikke helt dumt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-Bruce 15 år siden

Personligt siger jeg ikke noget, hvis nogen snakker, men holder min irritation for mig selv. Jeg har været nødt til at flygte med bil og datter over fortovet, køre overfor rødt, for at komme væk fra en bil med halvhjerner, som hoppede ud af bilen i en kø, for at afstraffe mig, fordi de ikke kunne få presset deres bil ind foran mig.

Dette er den nye slags idioter, som gennemsyrer dagligdagen i København fra trafikken om morgen til en tur i byen eller biografen om aftenen. Dem som dytter tilbage og giver fingeren og måske stiger ud af deres bil og råber og skriger, hvis man giver dem et dyt bagfra, fordi de ikke har set, at den grønne "drej til højre" nu lyser.

Den slags idioter findes også i en biograf og jeg vil hellere have ødelagt en bioforestilling end komme i klinch med en type, som får Stig Tøfting til at ligne Peter Frödin.

Så går jeg hellere hjem bagefter med min irritation og får dyrket min [url= i privaten.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 Thomsen 15 år siden

Ha, ja, jeg var så virkeligt uheldig i onsdags. Jeg ville ind at se MY BLOODY VALENTINE 3D. Desværre går den kun i Palads, min absolutte hade-biograf nummer ét, som jeg ellers med stor fornøjelse har undgået i flere år. Jeg tænker så, at jeg nok hellere må snuppe en middagsforestilling. Skolerne er jo startet osv., så man slipper måske for det værste. Og da jeg kigger på forestillingen inde på Kino.dk, er der da også kun én, der har bestilt billet. Men næ nej, det skal ikke være nemt, for lige onsdag har en hel folkeskoleklasse inkl. lærer besluttet sig for at se filmen sammen.

Det starter ellers okay, læreren gør det klart, at der er andre i biografen, at de skal slukke mobiler osv., og den første halve time er nogenlunde fin. Men så begynder knallertdrengene at kede sig. Tysser man på dem, tysser de tilbage. Læreren siger ikke et kvæk resten af filmen. Al spænding fuser ud pga. forstyrrende snak. Hvis filmen havde været god, ville jeg nok være smuttet midtvejs og have forlangt pengene tilbage (NF klokkede også i det, for billedet forsvandt pludseligt undervejs). Men ærligt talt så gad jeg ikke stå med en fribillet i hånden og bevæge mig ind én gang til for at se den, når der ikke rigtigt er noget alternativ til Palads. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6 Ericmase 15 år siden

#1 Du er ovorhovedet ikke den eneste der syntes det! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#7 Nicki52 15 år siden

Jeg syntes også det er træls. Jeg oplevede det da jeg så Ice Age 3 på dansk, så snakkede børnene. Det er den eneste jeg havde oplevet. Der var også da The Hills Have Eyes 2 kom, var der marathon med begge to. Så var der fire mennesker på sofarækken der var ved at dø af grin da nogen blev dræbt. Så sjovt er det jo ikke, at se folk død.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8 Kalle Ferm 15 år siden

Jeg er også blevet noget forsigtig efter jeg engang tyssede hidsigt på en kæmpenar et par rækker fremme. I pausen (tror det var LOTR vi så) talte han i tlf med en eller anden, og det blev ganske tydeligt via emne og sprogbrug at han muligvis ikke var et af Guds allerbedste børn.

Godt nok ikke én jeg skulle i kløerne på, så jeg sad meget ydmygt resten af filmen trods hans snak.

Der er vel ikke andet at gøre, end at gå til personalet HVER gang der har været larm til en forestilling - på et eller andet tidspunkt må de vel begynde at overveje at have vagter til hver forestilling.

Ps. Da jeg var inde og se Matrix Reloaded sad jeg ved siden af to dumme unge knægte der kommenterede alt. Efter at have tysset på dem adskillige gange uden held, hvæsede jeg til sidst i ren ondskab at jeg ville tæske dem sønder og sammen bagefter, hvis ikke snart de holdt deres kæft. DET virkede og de sagde ikke et kvæk resten af filmen. Fremragende fornemmelse. I dag ville de sikkert have tæsket mig, men dengang havde jeg alderen som fordel.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#9 BN 15 år siden

Patriarch (3) skrev:
Sidst vi havde denne tråd foreslog jeg at der skulle ligge en skarpskytte oppe ved lærdet med lyddæmpet riffel og natkikkert. Måske ikke helt dumt.

Haha. Eller osse skal der laves en faldlem under hvert eneste sæde i biografsalen, så de ordenshavende blot kan trykke på en knap - hvorefter den støjende person ryger ned i kælderen, hvor [url= sker[/url]!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 filmz-jonasgr 15 år siden

#4 Haha, jeg får sgu helt lyst til at se den serie nu.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: