Jeg har prøvet det et par gange i Palads og Cinemaxx, men der forventer jeg det også, så der irriterer det mig ikke ligeså meget. Jeg tror også at jeg er blevet bedre til at ignorere det. Jeg har dog ikke prøvet så gale tilfælde, som nogle af dem der er beskrevet.
Jeg har prøvet et par gange i Grand og Dagmar at to ældre damer ikke har været i stand til at holde kæft. Her har jeg sagt noget et par gange, men af en eller anden grund føler jeg at det er lidt grænseoverskridende at tysse på folk, selvom det jo er dem, der gør noget galt.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeg syntes også det er træls. Jeg oplevede det da jeg så Ice Age 3 på dansk, så snakkede børnene. Det er den eneste jeg havde oplevet. Der var også da The Hills Have Eyes 2 kom, var der marathon med begge to. Så var der fire mennesker på sofarækken der var ved at dø af grin da nogen blev dræbt. Så sjovt er det jo ikke, at se folk død.
Det er vel hvad man kan forvente til en filmfremvisning for børn? Jeg var selv inde og se Coraline på dansk tidligere på året og der snakkede børnene da, men det var da netop hvad man kunne forvente. Du kunne have valgt originalversionen i stedet, hvis du ville undgå børnesnak.
Alt for mange gange har jeg oplevet denne form for unødvendig støj i biograferne. Det er så også grunden til, at jeg stort set aldrig tager i biografen mere. I langt de fleste tilfælde, så venter jeg på at udgivelsen lander på enten BD eller DVD, så jeg kan nyde den hjemme i vante omgivelser. Det synes jeg personligt er en kedelig udvikling. Det kan ikke være rigtigt, at man skal duellere med simple tosser verbalt, bare fordi at man vil nyde en film, betalt af egen lomme.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg kan slutte mig til gruppen af irriterede folk herinde.
Da jeg så Public Enemies for noget tid siden i (lorte)biografen Cinema Center i Helsingør, var der to cafélatte-kvinder på de 30-40 år, der snakkede de første 10 minutter af filmen; ikke hvisken, lidt højere. Jeg måtte pænt bede dem om at lukkerøven to gange, før de valgte at stoppe. Jeg bryder mig ellers ikke om, når folk brokker sig over biografen som medie - og har gnækket flere gange over diverse brugere herinde, der synes at være lidt for fintfølende når det kommer til de offentlige fora.
MEN hvor er det dog håbløst irriterende, at der er nogen folk, som tror de kan opfører sig, i en fuld biograf, som de gør i deres egen, private stue.
som så ,mange andre er det rart at få talt ud om tingene:)
jeg har oplevet det 4 gange de 2 af dem var børn som fattede NADA af Harry Potter og halvblodsprinsen og Tigerbrødre det er de samme de siger "Hva skete der, hva sagde de, SE EN TIGER, Hvorfor Bruger Harry Potter ikke bare magi i timerne" de 2 andre var ved AVP 2 nogen synes åbenbart det er det sjoveste at se en teenager dø i en svømmehal af en Alien eller en dreng som bliver dræbt af en alien. også den sidste Saw V en flok 20 årige NO LIFE drenge som sagde utallige gange under filmen "FAMILIE QUIZ"
Sådan det var dejligt kommer faktisk i tanke om en episode til men det var nok min egen skyld havde inviteret en ven i bio (vennen var/er ikke helt normal) han skulle sidde på en af de dersens kasser så¨man bliver højere synes jeg er lidt pinligt når man er 10- 11 år jeg havde så sat mig imens han hentede kassen han kom grædende tilbage "der var en som skubbede til mig så jeg tabte nogle popcorn" inden jeg fik sagt noget begyndte filmen. så mit under filmen begynder han at græde igen og jeg tænker at det ikke kan passe hallo vi ser Spy kids 2 så forklarer han mig så at han havde tabt sin cola jeg mærker på mit sæde og det er også vådt så var det så min cola jeg havde tabt så forklarede jeg at det var min cola efter filmen har jeg ikke talt med ham siden da jeg havde nogle andre oplevelser med ham inden men dem kan i få en anden gang.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Okay.. sorry guys, men hvis en film er pisse dårlig har jeg godt nok svært ved at holde kæft. Jeg holder det dog relativt dæmpet, men en hvilken som helst Martin Lawrence film ødelægger jeg gerne for resten af publikum. Det samme gør sig gældende med en film som Alien VS Predator 2. Harry P ville jeg ikke nedlade mig til, for det er næsten som at sparken på én der allerede ligger ned. Unfair.
#21 Thomsen 15 år siden
#22 PredatorX 15 år siden
I agree
#23 Åkepool 15 år siden
#24 PredatorX 15 år siden
Det skal der nu heller ikke være noget galt i...
#25 frahm-2 15 år siden
Jeg har prøvet et par gange i Grand og Dagmar at to ældre damer ikke har været i stand til at holde kæft. Her har jeg sagt noget et par gange, men af en eller anden grund føler jeg at det er lidt grænseoverskridende at tysse på folk, selvom det jo er dem, der gør noget galt.
#26 Bony 15 år siden
Det er vel hvad man kan forvente til en filmfremvisning for børn? Jeg var selv inde og se Coraline på dansk tidligere på året og der snakkede børnene da, men det var da netop hvad man kunne forvente. Du kunne have valgt originalversionen i stedet, hvis du ville undgå børnesnak.
Alt for mange gange har jeg oplevet denne form for unødvendig støj i biograferne. Det er så også grunden til, at jeg stort set aldrig tager i biografen mere. I langt de fleste tilfælde, så venter jeg på at udgivelsen lander på enten BD eller DVD, så jeg kan nyde den hjemme i vante omgivelser. Det synes jeg personligt er en kedelig udvikling. Det kan ikke være rigtigt, at man skal duellere med simple tosser verbalt, bare fordi at man vil nyde en film, betalt af egen lomme.
#27 tranberg 15 år siden
Da jeg så Public Enemies for noget tid siden i (lorte)biografen Cinema Center i Helsingør, var der to cafélatte-kvinder på de 30-40 år, der snakkede de første 10 minutter af filmen; ikke hvisken, lidt højere. Jeg måtte pænt bede dem om at lukkerøven to gange, før de valgte at stoppe.
Jeg bryder mig ellers ikke om, når folk brokker sig over biografen som medie - og har gnækket flere gange over diverse brugere herinde, der synes at være lidt for fintfølende når det kommer til de offentlige fora.
MEN hvor er det dog håbløst irriterende, at der er nogen folk, som tror de kan opfører sig, i en fuld biograf, som de gør i deres egen, private stue.
There, I've said it!
#28 MOVIE1000 15 år siden
jeg har oplevet det 4 gange
de 2 af dem var børn som fattede NADA af Harry Potter og halvblodsprinsen og Tigerbrødre det er de samme de siger "Hva skete der, hva sagde de, SE EN TIGER, Hvorfor Bruger Harry Potter ikke bare magi i timerne"
de 2 andre var ved AVP 2 nogen synes åbenbart det er det sjoveste at se en teenager dø i en svømmehal af en Alien eller en dreng som bliver dræbt af en alien. også den sidste Saw V en flok 20 årige NO LIFE drenge som sagde utallige gange under filmen "FAMILIE QUIZ"
Sådan det var dejligt kommer faktisk i tanke om en episode til men det var nok min egen skyld havde inviteret en ven i bio (vennen var/er ikke helt normal) han skulle sidde på en af de dersens kasser så¨man bliver højere synes jeg er lidt pinligt når man er 10- 11 år jeg havde så sat mig imens han hentede kassen han kom grædende tilbage "der var en som skubbede til mig så jeg tabte nogle popcorn" inden jeg fik sagt noget begyndte filmen. så mit under filmen begynder han at græde igen og jeg tænker at det ikke kan passe hallo vi ser Spy kids 2 så forklarer han mig så at han havde tabt sin cola jeg mærker på mit sæde og det er også vådt så var det så min cola jeg havde tabt så forklarede jeg at det var min cola efter filmen har jeg ikke talt med ham siden da jeg havde nogle andre oplevelser med ham inden men dem kan i få en anden gang.
#29 davenport 15 år siden
#30 PredatorX 15 år siden