Gravatar

#41 davenport 15 år siden

Jeg mødte op til idræt, men jeg deltog ikke! Gad fanme ikke bade med andre mænd og kaste med spyd og den slags. Men jeg fik fravær hvis jeg ikke mødte op, så jeg sad og læste i en bog i stedet. "Læreren" var skummende rasende, hvilket bekom mig vel :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 Kruse 15 år siden

Oldtidskundskab var faktisk et af mine foretrukne fag i gymnasiet, men det hænger så også sammen med at vi havde en virkelig god lærer i faget. Sådan var det med alle fagene. En god lærer kunne gøret et kedeligt fag spændende, mens en dårlig lærer kunne ødelægge et ellers godt fag.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43 Antlion 15 år siden

gi-jones (38) skrev:
Det har INGEN dagligdags relevans og ingen praktisk anvendelse.

Græsk mytologi har haft en essentiel indflydelse på den filmkunst, kultur, kunst og litteratur, som vi kender i dag?

Hvorledes er f. eks. dansk mere relevant for vores hverdag, end oldtidskundskab er?
Gravatar

#44 MOVIE1000 15 år siden

#37 tak det tror jeg lige at jeg vil nævne for min uu vejleder så jeg kan prøve det hurtigst muligt.

Tusind tak for de mange svar der er kommet, men det er 60% sikkert at jeg ikke tager en gymnaise uddannelse, imorgen skal jeg besøge HTX for at se om det e rnoget for mig, men jeg tvivler :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: