Anmeldt under "Debat","Anmeldelser af film set i 2011 af Allan Sørensen". Glemt alt som Vampyrer, Varulve, Zombier og psykopater med store knive. Er Trolde virkelig det nye sort? Læs årets første anmeldelse af Trolljegeren og se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Youtube kan bruges til meget, og også til at få styret sin trang til at se kult og b-flicks! Som noget nyt vil jeg begynde at poste links og beskrivelser til de kultfilm man kan finde på den populære tjeneste. Filmene er ganske gratis og i fuld længde. Velkommen til segmentet 'Grindhouse-tube'.
Den første film i det nye segment er forsættelsen til kulthittet "Death Race 2000". Her følger vi en gruppe menneskers leg med døden i året 3000. Målet for dødslegen er hardcore racing og at slå så mange modstandere ihjel som overhovedet muligt. David Carradine er igen at finde på rollelisten i Deathsport som er fra 1978. Det er dumt, det er grimt og det er lige som vi kan lide det! Se mere på Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents via facebook.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Anmeldt under "Debat","Anmeldelser af film set i 2011 af Allan Sørensen": Hjælper det med kunstigt åndedræt til en patient der har ligget i koma de sidte 20-30 år? Federico Zampaglione prøver at genoplive italiensk horror med filmen Shadow fra 2009. Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Anmeldt under "Debat","Anmeldelser af film set i 2011 af Allan Sørensen": Horror-genren bugner af mere eller mindre vellykkede excorsisme-film. Den religiøse kamp mellem det gode og det onde er et oplagt emne, og det kan ses på antallet af film med dette velkendte tema som omdrejningspunkt. Spørgsmålet er så om det nyeste skud på stammen 'The Rite', drukner i mængden eller om den har noget at byde på. Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Helligdagen for alle feaks skal fejres på behørig vis og der skal ses horror-film i aften! I nat kommer den nok til at stå på følgende i "Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents" omgivet af kæreste, venner øl og chips!
Jason Lives: Friday the 13th Part VI (1986)
Fritt vilt 3 (2010)
Lisa, Lisa aka AXE (1977)
Anmeldt under "Debat","Anmeldelser af film set i 2011 af Allan Sørensen": Bedst som korsridderne Behmen og Felson vender hjem fra Det Hellige Land efter ti års brutale kampe, tvinger kirken dem ud på en endnu værre opgave. En formodet heks skal bringes til fjernt kloster og udrenses for ugudeligheder. Gode gamle Nicolas Cage giver den fuld spade med hår-extensions og tohåndssværd i den nyeste middelaldergyser, 'Season of the Witch'.
Jeg har lige opdaget at Facebook snart går i gang med deres "arkivering" (sletning) af gamle facebook-grupper. Hvis jeg ikke finder - eller der kommer - en løsning vil dette højst sandsynligt også gå ud over 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents'. Så hvis du en dag ikke kan finde gruppen, så ved du hvorfor :(
#21 rammy 13 år siden
#22 rammy 13 år siden
Den første film i det nye segment er forsættelsen til kulthittet "Death Race 2000". Her følger vi en gruppe menneskers leg med døden i året 3000. Målet for dødslegen er hardcore racing og at slå så mange modstandere ihjel som overhovedet muligt. David Carradine er igen at finde på rollelisten i Deathsport som er fra 1978. Det er dumt, det er grimt og det er lige som vi kan lide det! Se mere på Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents via facebook.
#23 Skeloboy 13 år siden
Er det Troll Hunter?
Er det public domain eller Creative Common License film?
#24 rammy 13 år siden
1: Ja, det er The Troll Hunter: http://www.imdb.com/title/tt1740707/
2: Aner det ikke, men de er at finde på youtube :D -
#25 rammy 13 år siden
#26 rammy 13 år siden
#27 rammy 13 år siden
Jason Lives: Friday the 13th Part VI (1986)
Fritt vilt 3 (2010)
Lisa, Lisa aka AXE (1977)
#28 Thomsen 13 år siden
Jeg mener, at jeg har den liggende et sted, men jeg har vist aldrig fået den set.
#29 rammy 13 år siden
#30 rammy 13 år siden