Gravatar

#31 rammy 13 år siden

Jeg overvejer at udgive "Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents" i blog-form i stedet for på Facebook fremover. På den måde bliver der også åbent op for interesserede der ikke er på facebook.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#32 rammy 13 år siden

Det lader nu til at Facebook grupperne konverteres, men jeg overvejer stadig en Blog-løsning sideløbende med Facebook gruppen.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#33 rammy 13 år siden

Gravatar

#34 duuk74 13 år siden

Ser fedt ud. Foretrækker også en blog i stedet for FB.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#35 rammy 13 år siden

duuk74 (34) skrev:
Ser fedt ud. Foretrækker også en blog i stedet for FB.

Tak. Jeg håber også at folk kigger forbi (og finder noget at bruge tid på) når jeg slipper den løs :)
Gravatar

#36 dyg 13 år siden

Ser fedt ud, den bliver helt sikkert bookmarked. Som duuk, er jeg også mest til en blog end FB, på trods af, at jeg er ivrig FB-bruger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#37 rammy 13 år siden

dyg (36) skrev:
Ser fedt ud, den bliver helt sikkert bookmarked. Som duuk, er jeg også mest til en blog end FB, på trods af, at jeg er ivrig FB-bruger.

Dejligt. I kan skrive til mig på [email protected] - hvis i vil have en mail når den går i luften - ellers kan i bare holde øje med denne tråd :)
Gravatar

#38 dyg 13 år siden

hotspurs.dk?! Puha, så gider jeg ikke følge bloggen alligevel, slet ikke efter weekendens kamp :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39 rammy 13 år siden

dyg (38) skrev:
hotspurs.dk?! Puha, så gider jeg ikke følge bloggen alligevel, slet ikke efter weekendens kamp :P

Hehe - det er jeg da ked af ;)
Gravatar

#40 rammy 13 år siden

rammy (33) skrev:
Bloggen tager form: http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...

Jeg regner med at bloggen meget snart bliver søsat, og det bliver med min splitterravende nye anmeldelse af Hobo With a Shotgun. Jeg har bare lidt svært ved at bestemme mig for, om jeg har nok indhold indtil videre - det er så trist at rushe og få sat den i søen for tidligt med for lidt at komme efter. Så er bloggen jo så godt som dødfødt. På den anden side er en blog jo konstant under udvikling, så jeg ved ikke rigtig...

Skriv ny kommentar: