Jeg overvejer at udgive "Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents" i blog-form i stedet for på Facebook fremover. På den måde bliver der også åbent op for interesserede der ikke er på facebook.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Jeg regner med at bloggen meget snart bliver søsat, og det bliver med min splitterravende nye anmeldelse af Hobo With a Shotgun. Jeg har bare lidt svært ved at bestemme mig for, om jeg har nok indhold indtil videre - det er så trist at rushe og få sat den i søen for tidligt med for lidt at komme efter. Så er bloggen jo så godt som dødfødt. På den anden side er en blog jo konstant under udvikling, så jeg ved ikke rigtig...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
#31 rammy 13 år siden
#32 rammy 13 år siden
#33 rammy 13 år siden
#34 duuk74 13 år siden
#35 rammy 13 år siden
Tak. Jeg håber også at folk kigger forbi (og finder noget at bruge tid på) når jeg slipper den løs :)
#36 dyg 13 år siden
#37 rammy 13 år siden
Dejligt. I kan skrive til mig på [email protected] - hvis i vil have en mail når den går i luften - ellers kan i bare holde øje med denne tråd :)
#38 dyg 13 år siden
#39 rammy 13 år siden
Hehe - det er jeg da ked af ;)
#40 rammy 13 år siden
Jeg regner med at bloggen meget snart bliver søsat, og det bliver med min splitterravende nye anmeldelse af Hobo With a Shotgun. Jeg har bare lidt svært ved at bestemme mig for, om jeg har nok indhold indtil videre - det er så trist at rushe og få sat den i søen for tidligt med for lidt at komme efter. Så er bloggen jo så godt som dødfødt. På den anden side er en blog jo konstant under udvikling, så jeg ved ikke rigtig...