Gravatar

#221 Lord Beef Jerky 13 år siden

Desværre er filmen godt nok ikke særlig stærk =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#222 rammy 13 år siden

Lord Beef Jerky (221) skrev:
Desværre er filmen godt nok ikke særlig stærk =(

Det er jo en smags sag. Jeg syntes personligt at det var en fin lille indie-gyser og den var klart bedre end hvad jeg forventede. Den har da også opnået en hæderlig score på 6.1/10 inde på imdb.com.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#223 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg fandt den triviel som bare pokker... den er lavet fint nok for det lille budget, men

hold kæft hvor jeg fandt det irriterende, at alle scener stort set var bygget ens op... "hey, det der væsen er derover... ti stille, så filmer jeg den lige i fem minutter... pis den ser os nu... løb!"
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#224 rammy 13 år siden

Lord Beef Jerky (223) skrev:
Jeg fandt den triviel som bare pokker... den er lavet fint nok for det lille budget, men

hold kæft hvor jeg fandt det irriterende, at alle scener stort set var bygget ens op... "hey, det der væsen er derover... ti stille, så filmer jeg den lige i fem minutter... pis den ser os nu... løb!"

Det har du også ret i, men jeg syntes nu at der var en helt pæn håndfuld scener der virker som de skal. Anyways - man kan se den gratis og det syntes jeg var værd at lave en nyhed på, det er nemlig et spændende tiltag.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#225 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jaja, nyheden fejler skam ingenting... det er filmen jeg brokker mig over =)
Gravatar

#226 Thomsen 13 år siden

Jeg synes nu, at den er udmærket - alt taget i betragtning (selvom jeg undrer mig en smule over timingen af historien - det er jo ikke ligefrem en nyhed. Den blev frigivet for et halvt år siden). Jeg mener, at jeg gav den 3-4/6 herinde, altså værd at se for genrefans. Prisen er der i hvert fald ikke i noget i vejen med. ;-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#227 rammy 13 år siden

Thomsen (226) skrev:
Jeg synes nu, at den er udmærket - alt taget i betragtning (selvom jeg undrer mig en smule over timingen af historien - det er jo ikke ligefrem en nyhed. Den blev frigivet for et halvt år siden). Jeg mener, at jeg gav den 3-4/6 herinde, altså værd at se for genrefans. Prisen er der i hvert fald ikke i noget i vejen med. ;-)

Det er rigtigt at det ikke ligefrem er en nyhed mere - men jeg faldt selv først over 'The Tunnel' her for nylig - og så fandtes bloggen jo slet ikke for et halvt år siden :)
Gravatar

#228 Thomsen 13 år siden

Ah. Good point! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#229 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Så blev det tid til at få den sidste debutant-anmelder ind på scenen! Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' yngste anmelder, 21-årige Mark S. Svensson, tager sig af en klassiker i form af George A. Romero's legendariske 'Night of the Living Dead' fra 1968. Mark slår normalt sine folder på filmz.dk (under navnet Collateral) og derudover skriver han også for BDLive.dk og på sine blogs Poesi med tænder og Komedie og Kant. I kan læse anmeldelsen af zombie-filmens fader LIGE HER.
Gravatar

#230 rammy 13 år siden

rammy (210) skrev:
NYHED: Jeg har kigget lidt nærmere på CDON's '3 film fra AWE for 99 kroner og gratis fragt', inde på bloggen. Læs mere her.

Tilbuddet kører stadig og alle film er igen på lager. Der er dog ikke gratis fragt mere.

Skriv ny kommentar: