Gravatar

#231 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Jeg har kigget på Dario Argento's, indtil for nyligt, meget sjældne Giallo-film 'Four Flies on Grey Velvet' fra 1971. Filmen har i mange år kun været tilgængelig på gamle og slidte VHS-bånd og diverse bootlegs. Men nu danske Another World Entertainment været så venlige at støve den gamle italiener af og udgive den på DVD. I kan læse anmeldelsen LIGE HER.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#232 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: Jeg anmelder danske Soul Media's Blu-ray udgivelse af Sam Raimi's første superhelte-film nogensinde, 'Darkman' fra 1990. Filmen havde en hård fødsel og produktionen var plaget af interne stridigheder og ballade og du kan læse om Sam Raimi's anstrengelser var det værd LIGE HER. Dette er den sidste filmanmeldelse inden vi går i gang med det store jule-horror-tema i december. Her kigger vi kun film der har noget med højtiden at gøre. Ho ho håber vi ses!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#233 rammy 12 år siden

Gravatar

#234 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg er i øvrigt meget enig med det meste i anmeldelsen, men ville nok lige give den en karakter mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#235 rammy 12 år siden

Lord Beef Jerky (234) skrev:
Jeg er i øvrigt meget enig med det meste i anmeldelsen, men ville nok lige give den en karakter mere.

Jeg syntes at filmen har for mange problemer til at jeg kan svinge mig højere op.
Gravatar

#236 Lord Beef Jerky 12 år siden

Men problemerne er i mine øjne noget af det, der gør filmen seværdig. Den har et højt tempo og er enormt underholdende både på godt og ondt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#237 rammy 12 år siden

Det er en smagssag om man finder filmens åbenlyse problemer underholdende eller hæmmende. Jeg er sådan lidt midt i mellem med 'Darkman'. Ellers syntes jeg nu at jeg får argumenteret meget godt for hvorfor filmen ikke får en højere rating end hvad tilfældet er.
Gravatar

#238 rammy 12 år siden

NYHED: Fra alle os...

Hele december vil vi udelukkende anmelde genre-film der udspiller sig i eller omkring Julen, eller på anden måde har nogle rødder i den ældgamle tradition. Vi kommer med i alt 5 anmeldelser og de bliver (som altid) postet hver fredag i hele måneden. Læs hvilke film via linket.
Gravatar

#239 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: I aften sparker vi vores jule-horror-special i gang! Hele december anmelder vi nemlig genre-film der indeholder nissehuer, skrig, skrål og blodrød sne. Så læs med når Mark (Collateral) går i juleflæsket på en ægte 80'er-slasher; 'Silent Night, Deadly Night'. Du kan som altid læse anmeldelsen LIGE HER.
Gravatar

#240 misuma 12 år siden

Helt enig i karakteren, jeg synes faktisk visse dele stadig holder i dag. Den skræmte livet af mig som knægt...igen og igen ; )

Ville det ikke være oplagt at ta' fat i Black Christmas?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: